Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat hebben wij namelijk met ons vorige huis gedaan, daar zijn echt alleen de buitenwanden en het dak in tact gebleven zo'n beetje.
), carport bouwen, oude schuurtjes vlakschuiven. Zoiets 

. Nu gewoon net betegeld.
.
.
.
. Vrienden van me hadden ook een bouwval gekocht, maar die hadden nergens nog tegenvallers en die waren eigenlijk met 4 maanden klaar. Die zouden het uiteraard zo nog een keertje doen. Ik niet
. Ondanks het bouwrapport die is opgemaakt, zijn er nog zo achterlijk veel extra kosten en tranen bijgekomen dat ik het het achteraf echt niet waard vond. Ja, ik woon echt súperleuk hoor. Maar weet zeker dat dat in een ander huis ook had gelukt.

ook geen begroting, en eigenlijk passen we de plannen bijna wekelijks aan.

maar ik kan me wel voorstellen dat je een huis uit die periode restaureert
ons huis is uit 1928 en tussentijds wel een keer onder handen genomen in de jaren '70. Klinkt gunstig, is het niet. Ze hebben er 70m2 asbest ingetimmerd... Cadeautje
twee rapporten laten opmaken, niet gevonden.

)
Maar heb dadelijk wel echt mijn eigen plekje. 
Suzanne F. schreef:In het andere topic heb ik ook gereageerd. Ik heb ook een volledig uitgewoond huis gekocht en het helemaal verbouwd. Echt helemaal.
En ik doe het nooit meer. Het valt veel duurder uit dan geraamd. Je komt vanalles tegen en valt van het ene in het andere. Dus heel veel geld kwijt wat je er bij verkoop nooit meer helemaal uithaalt.
Wat een project was dat, echt alles is vernieuwd. Het is prachtig geworden maar achteraf de moeite en het geld niet waard. Ik doe het nooit meer.