Welke router?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LesleyxLinn

Welke router?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 23:54

Ik ben op zoek naar een nieuwe router maar heb er totaal geen verstand van.

We hebben op dit moment een oudere router die elke dag meerdere keren keer uitvalt.
De verbinding op zolder is ook erg slecht.

We hebben daar vooral last van sinds we van Concepts over gezet zijn naar Telfort (beide glasvezel).

Nu ben ik op zoek naar een router van +- 50,-

Hebben jullie goede tips?

Alvast bedankt! :)

Quad

Re: Welke router?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:57

Bel eens naar Telfort, bij Telfort krijg je gratis een nieuwe router. Ze leveren geen router in eerste instantie omdat je dat bij Concepts niet nodig had. Mocht die de situatie niet verbeteren kan je altijd nog een router aanschaffen of een andere oplossing zoeken.

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 01:28

Quad schreef:
Bel eens naar Telfort, bij Telfort krijg je gratis een nieuwe router. Ze leveren geen router in eerste instantie omdat je dat bij Concepts niet nodig had. Mocht die de situatie niet verbeteren kan je altijd nog een router aanschaffen of een andere oplossing zoeken.

Bedankt voor je reactie :)
Dat zou wel ideaal zijn, ik ga morgen direct bellen!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 01:34

Van telfort krijg je inderdaad een gratis router. Geef gewoon aan dat je huidige niet goed meer werkt en er een slechte verbinding is. Dan krijg je van hun een nieuwe sitcom.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:48

Inderdaad als het goed is moet je van Telfort gewoon een goede router krijgen met een stabiele verbinding.
Wij hebben hier Ziggo en zelfs na het ontvangen van een nieuwe router problemen met het internet, we hebben nu een extra router gekocht:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TP ... e=96941871

Nu totaal geen problemen meer.
P.S. ik werk met enorm veel Apple producten & Netflix heb het idee dat de router van Ziggo hier niet zo goed mee kon omgaan...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:53

Ziggo modem is vrij waardeloos zodra je het WiFi netwerk een beetje belast. Via Telfort krijg je gewoon een standaard router, zou voldoende moeten kunnen zijn.

Maar zoals ik al zei, Concepts ICT klanten die naar Telfort zijn gemigreerd hebben bij hun glasvezelabonnement geen router gekregen van Telfort, omdat je bij Concepts je eigen router moest gebruiken.

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 14:17

Quad schreef:
Ziggo modem is vrij waardeloos zodra je het WiFi netwerk een beetje belast. Via Telfort krijg je gewoon een standaard router, zou voldoende moeten kunnen zijn.

Maar zoals ik al zei, Concepts ICT klanten die naar Telfort zijn gemigreerd hebben bij hun glasvezelabonnement geen router gekregen van Telfort, omdat je bij Concepts je eigen router moest gebruiken.

Bedankt voor de reacties!
Net gebeld naar Telfort. De man zei dat ze bij het overgaan naar Telfort dezelfde faciliteiten hadden aangehouden, maar dat we voor dezelfde prijs interactieve tv kunnen krijgen. Er gaat dan een nieuw contract in en met ongeveer 5 werkdagen krijgen we de spullen die daarvoor nodig zijn thuisgestuurd :)