Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Heb je je telefoon al heel lang achter elkaar aan staan? Dan willen ze deze kuren ook wel eens krijgen. In dat geval zou even opnieuw opstarten kunnen helpen.
Szan schreef:Hier hetzelfde probleem met mijn 4. Het geheugen leeghalen helpt zeker een beetje, maar het langzame blijft wel. Dat je zinnen vol fouten zitten, komt omdat autocorrect dat niet oppakt door de traagheid en daarna het in één keer verschijnen van de tekens.
Wat ook veel helpt, is het uitschakelen van apps als je ze niet gebruikt. Dus zo weinig mogelijk open apps hebben. Weet niet of je dat al doet?
En inderdaad, weg gaat het niet helemaal. De 4 begint nu eenmaal een oudje te worden
fionaf09 schreef:Heel herkenbaar, ik heb het de laatste tijd ook met mijn Iphone 4.
Ik heb gehoord dat Apple met opzet de iPhone 4 minder laat werken, zodat iedereen overgaat op een iphone met ios 8. Ik weet niet of dit echt waar is en of de bron betrouwbaar is, maar mijn telefoon begint sinds dat ios 8 uit is onverklaarbaar gedrag te vertonen..