FB profielfoto wijzigen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

FB profielfoto wijzigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 18:05

Ik vraag me af of het een probleem van FB is, of van mijn slechte internetverbinding... (iets met kabels in de grond wat niet in orde is)

Ik probeer mijn profielfoto te wijzigen, dus ik klik op nieuwe foto uploaden, er gebeurt eventjes iets, maar daarna krijg ik weer het scherm waarin ik moet kiezen voor uploaden of... ???

Niet echt een big problem, maar ik erger me er aan dat ik niet weet waar het probleem zit...

evengeennaam

Re: FB profielfoto wijzigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 18:09

bij mij is het niet zo...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 18:20

Thanks...

Nou ik heb geen idee wat het nu is geweest, omdat ik ook een melding heb gemaakt.
Maar het is nu net gelukt...

Ach, het is één van de vele dingen die waarschijnlijk liggen aan de slechte internetbekabeling hier :(

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 18:27

Ik heb dus geen knopje meer 'miniatuuralbeelding bewerken', dat doet hij gewoon zelf. Met als groot nadeel dat hij dus niet heel je foto pakt en een stukje laat zien, maar er bij het uploaden dus al een stuk vanaf haalt. Worden ze zwaar pixelig van :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 18:53

Sokje_6 schreef:
Ik heb dus geen knopje meer 'miniatuuralbeelding bewerken', dat doet hij gewoon zelf. Met als groot nadeel dat hij dus niet heel je foto pakt en een stukje laat zien, maar er bij het uploaden dus al een stuk vanaf haalt. Worden ze zwaar pixelig van :(

Nou, die knop had ik ook niet... Maar na het uploaden kon ik wel meteen slepen en vergroten/verkleinen...

Even opnieuw uploaden? Want mijn vorige profielfoto (4 maanden geleden ofzo) moest ik op een hele andere manier uploaden....

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:08

Ja, ik kan ook wel slepen, maar dan knipt ie de rest van de foto dus ook meteen weg. Eerst kon je ook slepen en wijzigen, maar dan bleef de foto wel in z'n geheel zichtbaar als je er op klikte. Nu maakt Facebook hem helemaal kleiner, en daardoor wordt hij heel pixelig. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 19:40

Hé ja, heb nog ff gekeken naar het origineel en wat ik nu op FB heb...
Het pixelige vind ik nog wel meevallen...