Nieuwe telefoon/abbo.. help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sparkles

Nieuwe telefoon/abbo.. help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 15:04

Mijn abonnement loopt eind volgende maand af en ik ben dus op zoek naar een nieuw abonnement, en dit keer het liefst in combinatie met telefoon (had tot nu altijd sim-only). Ik zie alleen echt door de bomen het bos niet en ik wil niet straks een aankoop doen waar ik later spijt van heb..

Wat ik zoek:
- abonnement met 500mb internet, 150/200 belminuten
- telefoon met voldoende geheugen zodat ik al m'n apps erop kwijt kan en hij niet traag wordt of snel vol is
- rond de €25,- p/m
- geen samsung en geen telfort

Wie kan mij advies geven? :)

benangelique

Re: Nieuwe telefoon/abbo.. help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:21

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:28

De LG G2 misschien? Bevalt mij super. :j

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:41

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 15:49

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desi ... 1n0,A24Mn5
Deze misschien?
Kan ook met 200 belminuten, dan is 'ie 26,50.
Hi is prima, ik heb altijd overal bereik..
En als je thuis internet van KPN heb krijg je ook nog een verdubbeling van je MB's/minuten.
En ik vind persoonlijk HTC hele fijne telefoons.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:25

Voor ik wat ga roepen, wat is je huidige provider?

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 23:09

Thanks allemaal!

@Quad: Telfort

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 23:36

Wat is de reden om niet bij Telfort te blijven? Overstappen betaal je sowieso aansluitkosten.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 14:03

Omdat ik al een paar keer gezeur heb gehad met Telfort..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:14

https://www.studentmobiel.nl/shop/abonn ... y-a-2-jaar

Of

http://www.hollandsenieuwe.nl

Even vergelijken waar het voordeliger is op het moment van bestellen. Netwerk van vodafone, een van de weinige waar je tegoed 3 maanden houdbaar is. En je betaalt buiten je bundel net zo veel als binnen je bundel.

Zit zelf bij Telfort, geen problemen mee.. Maar kan me voorstellen als je gezeur hebt, dat je graag iets anders wilt!

*edit* Studentmobiel bestaat 15 jaar, dus geven extra korting!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:02

Voor je een een nieuw abonnement afsluit zal ik toch kijken wat een sim only toestel kost en wat je dan extra betaald voor de telefoon. Mijn ervaring is dat je vaak goedkoper uit bent als je in één keer een nieuw toestel koopt en dan een sim-only abonnement afsluit (moet je dat bedrag voor die telefoon maar net hebben liggen uiteraard).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:04

Bovenstaand ligt er ook een beetje aan wat voor telefoon je wilt en hoe veel je bereid bent uit te geven aan je abonnement. Als je een sim only neemt ben je wel goedkoper uit qua kosten, maar je hebt dan 2 jaar later ook geen recht op een nieuw toestel en die zal je dan dus weer los moeten kopen (als je tegen die tijd toe bent aan een nieuwe).

Zo heb ik bijvoorbeeld elke anderhalf jaar een nieuwe iPhone, voor mij is het goedkoper om hem bij mijn abonnement te nemen

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:06

Emmaa_ schreef:
Bovenstaand ligt er ook een beetje aan wat voor telefoon je wilt en hoe veel je bereid bent uit te geven aan je abonnement. Als je een sim only neemt ben je wel goedkoper uit qua kosten, maar je hebt dan 2 jaar later ook geen recht op een nieuw toestel en die zal je dan dus weer los moeten kopen (als je tegen die tijd toe bent aan een nieuwe).

Zo heb ik bijvoorbeeld elke anderhalf jaar een nieuwe iPhone, voor mij is het goedkoper om hem bij mijn abonnement te nemen

Heb je inderdaad gelijk in, ligt er aan hoeveel waarde je hecht aan een toestel.
Ik heb zelf een abonnement van €16,00 en heb 1,5 geleden een iphone 4 overgekocht, scheelt mij toch een hoop geld.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 21:12

Bedankt allemaal!
Ik heb tot nu toe elk jaar een nieuwe telefoon moeten kopen omdat ze gewoon elke keer na een jaar stuk waren. Ik wil nu het liefst een Iphone.. Maar ik zit een beetje met het geheugen, omdat dat niet extern uitbreidbaar is. Heb je aan 8GB genoeg als je geen hele gekke dingen doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:18

Ligt eraan of je er ook muziek en dergelijke op kwijt wilt. Ik heb zelf heel veel foto's erop staan (gebruik hem ook als camera) en ik gebruik Spotify in offline modus voor muziek.. Samen met behoorlijk veel apps heb ik dus zelf net genoeg aan 16gb.

Let er bij iPhone wel op dat het nemen van een nieuwer model aan te raden is. Als je nu nog voor een 4 gaat kom je over een half jaar niet meer mee met alle software updates en dan wordt hij heel snel zo traag als dikke stront door een trechter...

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:21

iPhone bij hollands nieuwe met extra 500 mb. dat voldoet aan al je verwachtingen !
heb zelf de 4 , en ben dik tevreden !

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 11:25

Emmaa_ schreef:
Ligt eraan of je er ook muziek en dergelijke op kwijt wilt. Ik heb zelf heel veel foto's erop staan (gebruik hem ook als camera) en ik gebruik Spotify in offline modus voor muziek.. Samen met behoorlijk veel apps heb ik dus zelf net genoeg aan 16gb.

Let er bij iPhone wel op dat het nemen van een nieuwer model aan te raden is. Als je nu nog voor een 4 gaat kom je over een half jaar niet meer mee met alle software updates en dan wordt hij heel snel zo traag als dikke stront door een trechter...

Amen, ik heb nu de Iphone 4 maar moet nu wel echt overstappen naar een 5! Let daar dus wel op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:02

Het kan absoluut hoor, een 4 nu nog gebruiken. Maar ik weet dat ik begin 2014 ben overgestapt op een 5C omdat mijn 4S niet meer fatsoenlijk functioneerde in vergelijking met wat ik ervan vroeg. Mijn moeder heeft nog wel een 4, maar die gebruikt hem alleen voor zo nu en dan een whatsappje en eens in de twee weken een telefoontje. Dan is hij idd nog prima