Werken dit soort hoesjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Werken dit soort hoesjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 11:38

Ik krijg volgende week mijn Iphone 6, en aangezien ik ontzettend lomp ben wil ik er wel een hoesje omheen. :o
Ik vind dit mooi: http://www.miniinthebox.com/nl/diamand- ... 65793.html
Maar werkt zo'n hoesje ook wanneer je mobiel valt? Of kan ik beter een andere nemen en zo ja, welke? :)
Alvast bedankt!

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:40

Zo een bumper werkt meestal alleen als de telefoon op een bepaalde manier valt. Als hij net verkeerd valt is je glas alsnog kapot. Het beste werken toch de hoesjes zoals flipcases of iig waar leer om de hele telefoon zit.

_Mikey_

Re: Werken dit soort hoesjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:42

Ik heb zo'n model hoesje om een samsung. Die heeft een kunststof scherm en valt regelmatig. Toch blijft alles heel. om een iphone zou ik het niet durven. Die heeft een glas scherm. Dat zou ik echt willen beschermen met een flipcase

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:47

Deze hoesjes beschermen alleen de achterkant, het scherm is niet beschermt. Het beste is inderdaad een flip case of een mooi zakje, dan kun je je iPhone wel gebruiken zonder bescherming en zodra je klaar bent weer terug in het zakje. Ik heb deze groene van Naf Naf :

http://www.carnetdeshopping.com/wp-cont ... nafnaf.jpg

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 11:50

Bedankt voor de reacties!
Maar goed, wanneer ik hem in mijn hand heb en hem laat vallen zit het leer toch nog steeds niet voor het scherm? Kan het nog steeds makkelijk breken toch?
Zo'n zakje lijkt me niet handig, want denk dat ik hem wel uit mijn handen laat vallen. Dan zit er nog niks om heen. :+

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:54

Esmee_98 schreef:
Bedankt voor de reacties!
Maar goed, wanneer ik hem in mijn hand heb en hem laat vallen zit het leer toch nog steeds niet voor het scherm? Kan het nog steeds makkelijk breken toch?
Zo'n zakje lijkt me niet handig, want denk dat ik hem wel uit mijn handen laat vallen. Dan zit er nog niks om heen. :+

Dat het scherm bij gebruik niet beschermd is zal je altijd wel blijven houden. Dus gewoon heeeel goed vasthouden als je er mee bezig bent. Ik heb al 8 jaar een iphone en nog maar 1 keer glas gebroken gehad. Dat kwam niet eens door mij. Maar mijn iphones zijn vaak genoeg gevallen en verder dus nooit wat gehad (zelfs niet toen hij zonder een hoesje van de 1e verdieping op een betonnen vloer viel :) )
Laatst bijgewerkt door Daphneeeej op 25-10-14 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:55

Als je hem echt goed wil beschermen zit je bij een Otterbox of een lifeproof hoesje

Als je het mooi wilt zou ik toch echt gaan voor een flipcase

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:59

Ik heb zelf een bumper om mijn iPhone 4 zitten, en die is heeeeel vaak gevallen en nog geen barstje zit erin!
Maat mijn bumper is echt rubber zegmaar, dus dat beschermt ook beter.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:12

Ik heb zelf een flipcase om mijn iPhone, is ook een keer een marmeren trap gevallen met het scherm. Stond al bijna te janken maar er was NIKS kapot! Lucky me :P Heb er wel ook een beschermvelletje op het scherm voor zitten. Maar zou alleen zo'n hoesje niet durven denk ik.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:14

Otterbox

Ik gok alleen zo dat je die misschien niet in NL kan krijgen of online moet bestellen/importeren :')

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:18

Otterbox is wel in NL te krijgen, ik heb om mijn beide Samsungs een otterbox (1 is mijn diensttelefoon en die is voor elke collega uitgerust met een otterbox).
En die zijn wel echt goed ja, ze stuiteren bijna weer terug omhoog!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 12:42

Die vind ik echt vreselijk, zijn zo groot. :') Lijkt me helemaal niet handig haha. Hoe gaat dat ooit in je zak passen :+
Bedankt voor de reacties, ik ga even verder kijken :j

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:52

je hebt tegenwoordig hele goede speciale screenprotecors van gehard glas . ik ik heb er eentje op mn toestel en daar hebben ze letterlijk met een klein hamertje opgeslagen (kreeg angstzweet)...maar hij ging echt niet kapot en geen krasje niks aan te zien als je dat combineert met jouw hoesje zou het wel kunnen.
deze zijn 15 euro ongeveer

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 12:58

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 13:05

Bij die flipcases is het bij mij juist twee keer fout gegaan. Als die flip, net open flapt, en hij komt met een scherm naar beneden dan ben je alsnog de sjaak. Met een goeie bumper raakt het scherm de grond niet als ie valt. Als je dan nog een folietje er op doet tegen krassen is dat veiliger imo.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 13:14

Maar als je een goede Flip hebt met magneet bevestiging zal hij als hij dicht is niet openklappen :n tenminste bij mij niet :=

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 13:22

Nja als je hem al open in je handen hebt en hij valt... Heb dat dus de tweede keer gehad.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 21:28

Maarja dat heb je met elke telefoonhoes := oftewel voorzichtig Zijn /beter vasthouden!

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 22:00

Celiien schreef:
Maarja dat heb je met elke telefoonhoes := oftewel voorzichtig Zijn /beter vasthouden!

Met een goeie bumper dus niet, want dan raakt het glas de grond niet :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 22:06

xSogno schreef:
Celiien schreef:

Met een goeie bumper dus niet, want dan raakt het glas de grond niet :P .

Totdat het een obstakel raakt.

Ts, ik zou wel gaan voor een flipcase oid, als je een goede hebt, klapt die niet zomaar open. En je hebt de achter- + voorkant beschermd! :) En je hebt hem in je broekzak, tas oid ook beschermd voor andere dingen die je beeldscherm raken.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 22:13

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik inderdaad voor een flipcase ga!
Die van Guess zijn zo leuk! Even kijken of ze die ook al voor de 6 hebben.. :D

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:40