oplader telefoon vervanger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvaLoveyouxx

oplader telefoon vervanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:36

Hallo,
mijn oplader van mijn Samsung galaxy s3 mini is kapot gegaan. (Wat gaat dat ding snel pleiten zeg)
Deze telefoon gaat helaas ettelijke snel leeg. Morgen moet ik weg dus heb dat ding hard nodig.
nu heb ik dus een vervanger gevonden. Maar ik maak me zorgen. Stel dat het niet genoeg volt of teveel zou zijn. Lig ik straks te slapen en vliegt mijn telefoon in de fik.
Nu vraag ik me af of het niet uitmaakt bij deze telefoon wat je erin stopt. Of juist wel.

Die wat ik nu heb zit met een USB Kabel aan een adapter waarop staat 100 tot 240 v~100 MA

Kan ik hem gewoon gebruiken?

Amado7Jarig

Re: oplader telefoon vervanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:38

Ik lees even mee. Stop namelijk elke oplader die ik tegenkom zo in mijn mobiel en in het stopcontact. :+ Tot nu toe nooit wat gebeurd.

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:40

amado7 schreef:
Ik lees even mee. Stop namelijk elke oplader die ik tegenkom zo in mijn mobiel en in het stopcontact. :+ Tot nu toe nooit wat gebeurd.

Dat deed ik dus ook bij mijn vorige. Zelfde resultaat maar ik ga nu toch wel twijfelen omdat die s versies best kwetsbaar zijn vind ik

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:42

Ik heb een s4 mini en ik stop er ook alles in.
Anders laad je hem vanavond ff op en morgenochtend? Dan kun je gewoon in de gaten houden of ie niet te heet wordt, en haal je morgen een nieuwe oplader.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:45

Oh, ik heb nou feitelijk nog nooit gehad dat dat witte ding kapot ging.
Die snoeren echter wel. Ik ben al aan mn 3e snoer bezig en ik heb mn telefoon nog maar een half jaar. Nu heb ik een extra stevige. :')

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:47

Iris82 schreef:
Oh, ik heb nou feitelijk nog nooit gehad dat dat witte ding kapot ging.
Die snoeren echter wel. Ik ben al aan mn 3e snoer bezig en ik heb mn telefoon nog maar een half jaar. Nu heb ik een extra stevige. :')

Oplader van Samsung zitten met adapter en snoer vast jammer genoeg

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:47

Poiuytrewq schreef:
Ik heb een s4 mini en ik stop er ook alles in.
Anders laad je hem vanavond ff op en morgenochtend? Dan kun je gewoon in de gaten houden of ie niet te heet wordt, en haal je morgen een nieuwe oplader.

Goed idee

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:49

Ik laad hem idd ff op en doe ik hem dan uit. (Geen stalkende telefoon meer eindelijk rust wahahha)

Alnate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:49

Zo'n externe batterij aanschaffen? Is je batterij bijna leeg, dan klik je die op je gsm en laadt ie op. Heb ik ook voor mijn iPhone. Tijdens figuratieklussen moet ik vaak lang wachten :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:51

Mijn oplader van mijn Samsung Galaxy S3 mini bestaat uit een losse adapter en een apart snoer. :j

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:51

[/quote]

Oplader van Samsung zitten met adapter en snoer vast jammer genoeg[/quote]

Ik heb nu een s4mini en daar zat een lader bij met zon losse USB. Maar MN oude lader van MN Galaxy xcover past er ook op. Toevallig heeft MN baas een Note 2 en die lader past ook. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit voor welk type je een lader koopt.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:53

Koop alleen geen nieuwe lader bij laderwebshop, dat zijn oplichters.

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:56

nynke55 schreef:
Koop alleen geen nieuwe lader bij laderwebshop, dat zijn oplichters.

Oke.

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:57

Heb hem op de laptop aangesloten. Dat zal wel niet schadelijk zijn toch

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:01

Natuurlijk niet. Dat is toch ook de reden waarom ik een losse unit en een los snoer heb? Daar zit niet voor niets een USB stekker aan. :j

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:07

Siersma schreef:

Ik heb nu een s4mini en daar zat een lader bij met zon losse USB. Maar MN oude lader van MN Galaxy xcover past er ook op. Toevallig heeft MN baas een Note 2 en die lader past ook. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit voor welk type je een lader koopt.

omg ik heb nu ook s4 mini en hiervoor een xcover gehad :').

Elke oplader met micro usb kun je gebruiken voor elk apparaat waar het inpast. Ik gebruik soms een oplader die eigenlijk voor een zaklamp bedoelt is :P. Ik geloof wel dat de garantie vervalt als je geen officiele samsung oplader gebruikt, maar ik weet niet hoe ze dat toetsen.

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 22:11

PocoGaucha schreef:
Siersma schreef:

Elke oplader met micro usb kun je gebruiken voor elk apparaat waar het inpast. Ik gebruik soms een oplader die eigenlijk voor een zaklamp bedoelt is :P. Ik geloof wel dat de garantie vervalt als je geen officiele samsung oplader gebruikt, maar ik weet niet hoe ze dat toetsen.

Mijn telefoon is nog geen halfjaar oud. Heb nog anderhalf jaar garantie. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen bij mediamarkt?

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 22:11

PocoGaucha schreef:
Siersma schreef:

Mijn telefoon is nog geen halfjaar oud. Heb nog anderhalf jaar garantie. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen bij mediamarkt?

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:15

een telefoon oplader is universeel (behalve apple) sinds 2005 (kan ook iets later of eerder zijn)
dus je kan alles in je telefoon proppen, dit is gekomen zodat je makkelijker laders kan lenen.

EvaLoveyouxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 22:17

kitlover schreef:
een telefoon oplader is universeel (behalve apple) sinds 2005 (kan ook iets later of eerder zijn)
dus je kan alles in je telefoon proppen, dit is gekomen zodat je makkelijker laders kan lenen.

Bedankt

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:19

ja, ik kreeg zelfs een nieuwe batterij na anderhalf jaar, dus ik zou zeker om een nieuwe oplader gaan vragen.