Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LenaBaars schreef:De bank gaat die echt niet omwisselen hoor, moeten ze de kluis ff open maken om een schoon briefje eruit te vissen? Ze hebben helemaal geen toegang tot contanten.. Je kan m wel inleveren bij de bank, die sturen m op naar de Nederlandse bank en die controleerd m en dan krijg je dat bedrag na een paar dagen op je rekening gestort..maar je loopt de bank niet uit met een nieuw briefje helaas
Kan ze het daarna als ze dat wil weer opnemen, hoppa, binnen een paar dagen gewoon een schoon briefje van 50! Deetjeeuh schreef:LenaBaars schreef:De bank gaat die echt niet omwisselen hoor, moeten ze de kluis ff open maken om een schoon briefje eruit te vissen? Ze hebben helemaal geen toegang tot contanten.. Je kan m wel inleveren bij de bank, die sturen m op naar de Nederlandse bank en die controleerd m en dan krijg je dat bedrag na een paar dagen op je rekening gestort..maar je loopt de bank niet uit met een nieuw briefje helaas
Maar dan heb je je geld toch gewoon? Lijkt me dat dat het belangrijkste is.Kan ze het daarna als ze dat wil weer opnemen, hoppa, binnen een paar dagen gewoon een schoon briefje van 50!
xBerber schreef:Of een glas op een puntje houden, en dan met een (vlees) mes zoveel mogelijk afschrapen? Denk dat de automaat hem dan wel aanneemt. Kan je daarna zo weer opnemen en hoppa, schoon.
Bij mij zou hij linea recta de prullenbak in gaanzou het nooit meer aanraken haha
Kom maar hier afleveren dan!

Deetjeeuh schreef:Kom 'm liever ophalen. No way dat ik met zoiets vies de deur uit ga. Nou krijg ik ook al een hart verzakking als ik een broodtrommel open waar ik het brood van twee weken geleden niet uit heb gehaald..xBerber schreef:Of een glas op een puntje houden, en dan met een (vlees) mes zoveel mogelijk afschrapen? Denk dat de automaat hem dan wel aanneemt. Kan je daarna zo weer opnemen en hoppa, schoon.
Bij mij zou hij linea recta de prullenbak in gaanzou het nooit meer aanraken haha
Doe je dat ook met een briefje van 50?Kom maar hier afleveren dan!

LenaBaars schreef:De bank gaat die echt niet omwisselen hoor, moeten ze de kluis ff open maken om een schoon briefje eruit te vissen? Ze hebben helemaal geen toegang tot contanten.. Je kan m wel inleveren bij de bank, die sturen m op naar de Nederlandse bank en die controleerd m en dan krijg je dat bedrag na een paar dagen op je rekening gestort..maar je loopt de bank niet uit met een nieuw briefje helaas
unihorses schreef:LenaBaars schreef:De bank gaat die echt niet omwisselen hoor, moeten ze de kluis ff open maken om een schoon briefje eruit te vissen? Ze hebben helemaal geen toegang tot contanten.. Je kan m wel inleveren bij de bank, die sturen m op naar de Nederlandse bank en die controleerd m en dan krijg je dat bedrag na een paar dagen op je rekening gestort..maar je loopt de bank niet uit met een nieuw briefje helaas
nou dat is niet waar hoor... als je je pinpas kwijt bent/ geblokeerd kan je met je id kaart contant geld ophalen tot je weer een werkende pas hebt. dat geld komt ook niet uit de broekzak van de wedewerkers hoor.
LenaBaars schreef:unihorses schreef:
nou dat is niet waar hoor... als je je pinpas kwijt bent/ geblokeerd kan je met je id kaart contant geld ophalen tot je weer een werkende pas hebt. dat geld komt ook niet uit de broekzak van de wedewerkers hoor.
Nee dat geld komt uit de bank-bankpas van de medewerker, een bankpas waarmee ze geld van iedere willekeurige rekening van die bank kunnen opnemen.. Geloof mij, er zijn echt geen lades met contanten achter de balie (misschien een noodpakket in geval van bankberoving)