Vandaag zat mijn iphone in mijn tas samen met een flesje water. In de loop van de dag merkte ik dat mijn telefoon steeds nat was, dus hield ik hem in mijn zak.
Toen ik mijn zus wilde bellen hoorde ik steeds niets, ik heb het een paar keer geprobeerd maar het geluid ging gewoon niet aan. Als ik het geluid harder of zachter wilde doen stond er dat mijn Iphone was gekoppeld aan een koptelefoon, maar je raadt het al... Dat was niet zo.
Ik heb hem maar even uitgezet, en eenmaal thuis deed ik hem weer aan. Maar hij deed heel erg raar, stembediening kwam steeds in beeld, en dan belde hij een random iemand uit mijn contactenlijst, zonder dat ik iets zei. Hij heeft nu al 7 personen gebeld
Toen wilde ik ergens een foto van maken en mijn camera deed raar, hij was erg wazig. Toen checkte ik mijn camera, en er zit dus water ik mijn camera. Ik heb geen idee wat ik hier nu mee aan moet. Hij doet gewoon normaal, wel steeds stembediening.
En nu heb ik hem uitgezet, dan wordt hij een paar tellen zwart, dan komt het Apple logo, dan wordt hij weer zwart en zo gaat het steeds maar door. Dit is echt heel raar en verschrikkelijk irritant!!
Ook unlockt hij regelmatig terwijl ik helemaal niets doe, en dan komt die slide in beeld (dat je hem kan uitzetten).
Ik vind dit echt super raar... Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Ik heb gelezen dat in een bak met rijst doen nou ook niet echt goed is.
Ik heb trouwens de Iphone 4 die het voorheen nog prima deed
.Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Groetjes Manon.