Ik ben zelf erg 'verslaafd' aan mijn mobiel. Ik gebruik hem de hele dag door. Muziek luisteren op de bus (ben zo'n 3-4u per dag onderweg met het OV), realtime doorkomsten checken bij m'n halte, op school volg ik de cursus/powerpoint vaak via m'n mobiel en uiteraard kijk ik tussendoor vaak even op Facebook, Twitter of Bokt uiteraard

Als ik lange dagen trek - bijvoorbeeld school en 's avonds nog weg met vrienden of vriendlief - haalt mijn batterij met moeite het einde van de dag... En dan ben ik de hele dag erg zuinig (geen internet, tussendoor op vliegtuigstand, helderheid minimaal). Ik heb een USB-kabeltje voor mijn mobiel, en nu ben ik al een tijd aan het nadenken over de aanschaf van zo'n draagbare oplader. Zo kan ik in geval van 'nood' (wat best vaak gebeurt) toch mijn batterij even opladen in mijn tas.
Nu vraag ik me af waar je kwalitatief goede draagbare opladers haalt. Heb al verschillende reviews gezien van verschillende merken en die waren erg dubbel. Ben benieuwd of bokkers ervaring hebben met één bepaalde oplader en mij meer kunnen vertellen

Om zoiets gaat het trouwens:
http://www.red5.co.uk/gadgets/pebble-aria.aspx
Alleen hoeft er voor mij geen speaker op natuurlijk! En liefst ook af te halen / te bestellen in België.