Al bijna twee jaar wonen we met veel plezier in ons 'nieuwe' huis. De beneden en eerste verdieping zijn compleet verbouwd voor we erin gingen, en afgelopen zomer is de tuin ook helemaal perfect geworden, dus nu wordt het tijd voor het laatste (& leukste
) gedeelte: De zolder! Al twee jaar alleen gebruikt als bergruimte, maar nu het meeste een plek heeft gevonden in huis is het een leegstaande vieze spinnenzooi. Komend voorjaar gaan we de boel isoleren en afwerken, en de bedoeling is dat het een leuke plek word voor onze boys om te lezen, spelen, bouwen.. Omdat de slaapkamers heel basic zijn wil ik hier echt iets aparts van maken. Ben volop aan het google, maar echt leuke ideeen kom ik nog niet tegen. Dus ik hoopte dat bokt het misschien leuk zou vinden om mee te denken?
Paar dingen:
- Alles is open dus de katten komen er ook, het moet dus makkelijk schoon te houden zijn.
- De stahoogte is ongeveer 1.80, na afwerking misschien nog wat lager. Het loopt aan beide kanten af.
- Het is bedoeld voor twee jongens van 6 en bijna 3 jaar.
- Niet te kinderachtig, ik wil het niet binnen een x aantal jaar weer veranderen.
Dus kom maar op met jullie rare, gekke, mooie, bijzondere, fantasievolle ideeen voor onze Magische plek!

Zoiets?