help! internet probleempje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

help! internet probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 16:49

Oke het zit zo. Gister is onze Sitecom router er mee opgehouden. We hebben nu tijdelijk een oude linksys uit het jaar nul van mijn vader gekregen zodat we toch konden internetten tot onze nieuwe Horizon box van upc is gearriveerd (waar alles in 1x inzit en we dus ook gelijk van al die stomme losse kastjes af zijn :)) )

Nu is het zo dat toen ik een wachtwoord op het netwerk had gezet (nog een hoop gedoe) ik er alleen nog maar vanaf mijn laptop op kon :+

Dus ik was nu weer zover dat ik de Linksys had gereset zodat de wachtwoorden er weer afwaren enzo. Prima internet op mn Laptop en ipad (wat wil je zonder wachtwoord :+ ) maar nu pakt mijn telefoon hem niet meer? Ik heb een Samsung Galaxy S4. Ik vind het heel vreemd, want vanmorgen had het netwerk ook nog geen wachtwoord en toen deed hij het ook prima op mijn telefoon, maar inmiddels blijft hij maar zoeken naar het ip-adres en zegt hij daarna dat het maken van de verbinding te lang duurt.

Wie o wie kan mij helpen met al mijn internet troubles. Ik ben niet zo blij met een onbeveiligd netwerk, maar na een middag klooien en geen steek verder te zijn kan het me eigenlijk al maar meer weinig schelen, als ik maar internet heb :') mijn mobiele internet bundel gaat nu namelijk wel heel hard ineens :+