Help, een momentje van onoplettendheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sorsie

Help, een momentje van onoplettendheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 08:16

Tsjaa, dat heeft er dus voor gezorgd dat ik een app op mijn mobiel (samsung s4 mini) heb geïnstalleerd die ik helemaal niet wil ;( Hij installeerde als app van candy crush, maar staat nu bij downloads als AllShare Cast Dongle S/W Update. Hij is 30,56 MB, bij de machtigingen staat dus dat hij direct telefoonnummers kan bellen, smsjes kan lezen, geluid kan opnemen en ga zo nog maar door.
Dit wil ik natuurlijk niet, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit er weer af ga krijgen. Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen!

Utixo

Re: Help, een momentje van onoplettendheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:19

Instellingen -applicatiebeheer. Daar staat hij tussen. Dan verwijderen.

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 08:23

Utixo schreef:
Instellingen -applicatiebeheer. Daar staat hij tussen. Dan verwijderen.

Dat had ik gevonden inderdaad, maar daar kan ik hem niet verwijderen ;( Al die knopjes zijn uitgeschakeld. Ik kan hem niet gedwongen stoppen, geen updates verwijderen, niet verplaatsen naar sd kaart en ook geen gegevens wissen ;(

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:25

Waar heb je je telefoon gekocht?
Bij mijn telefoon winkel helpen ze je altijd graag met dit soort dingen. Heb je al gegoogeld?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:26

Dit is standaard Samsung app waar je een update van hebt gekregen. Dit gebruik je om je scherm van je mobiel te delen op andere devices zoals je Samsung Smart TV. Werkt prima. :)

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 08:33

Iris82, ik heb gegoogled, maar kon daar alleen vinden dat de app kleiner dan 100kb zou zijn. Ik ga denk ik inderdaad even naar de winkel, heb hem bij belcompany gekocht, dus is vast geen probleem. Ik dacht misschien kan ik het zelf vinden ;p
Bagheera 206, ik vind het raar dat ze alles kunnen zien en kunnen wijzigen, daarom vertrouw ik de app niet

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:35

Privacy is zooooooooooooooo 2010. _O- Misschien kun je jouw S4 mini ook Android helemaal kaal laten draaien? Dan heb je niet al die extra meuk van Samsung zelf. Het kan dacht ik wel bij het grote zusje de S4. Ik heb dat nog niet geprobeerd. Ik zit ook met al die Samsung meuk. :')

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 08:40

Haha, jaa dat niks meer geheim is, is niet nieuw :p zou het alleen niet zo fijn vinden als ze ook mijn wachtwoorden enzovoort kunnen zien. Er staat ook dat ze agenda items kunnen zien en wijzigen en mails naar gasten kunnen versturen zonder medeweten van de gastheer :o maar misschien maak ik me druk om niks? Haha