CI+ interactieve module loopt vast (Ziggo)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

CI+ interactieve module loopt vast (Ziggo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 16:31

Hoi,

Sinds vorige week woensdag heb ik een interactieve CI+ module van Ziggo. Deze gaat in mijn Sony Bravia Smart TV. Alles doet het prima en het beeld en geluid zijn veel mooier dan toen de HD recorder er nog tussen stond.

Alleen door ons drukke leven wil het nog weleens gebeuren dat wij gebruik maken van de rode knop op de afstandsbediening om zo in het On demand gedeelte van Ziggo terecht te komen.
Tot zover gaat alles goed. Maar als je vervolgens een programma of film kiest, loopt dit na 2 tot 3 minuten al vast. Ik moet dan de TV uitzetten en vervolgens weer aan. De rode knop functie doet het dan vaak niet meer en gaat pas weer werken nadat ik de smartcard een keer verwijderd en weer opnieuw geplaatst heb.

De module heb ik overgenomen van een collega en is nieuw. Hij heeft hem wel even gebruikt maar wilde liever toch een recorder met grote interne harde schijf zodat hij meer programma's zou kunnen opnemen ipv terug te moeten kijken via On demand aangezien je voor veel dingen nog steeds moet betalen.

Ik heb Ziggo hier nog niet over gebeld, dat ga ik vanavond nogmaals doen (sta elke keer zo vreselijk lang in de wacht dat ik dan gewoon niet langer kan wachten), maar ik dacht misschien heeft iemand hier op Bokt ook wel ervaring mee.

Bagheera_206

Re: CI+ interactieve module loopt vast (Ziggo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 17:25

Gewoon op de FB pagina van Ziggo zetten. Hun service via FB/Twitter is ook goed. +:)+

Ik heb ook een interactieve CI+ module in mijn tv zitten en heb die bij de TV gekocht.

Quad

Re: CI+ interactieve module loopt vast (Ziggo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:17

Welke module heb je? Je hebt verschillende en ik heb eigenlijk alleen goede ervaring met Smit 1.3 module.