Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_usar schreef:71 euro vind ik niet veel hoor, bij ons bellen ze pas als het gaat over een paar 100 euro.
Geintje natuurlijk.
Citaat:Oh zegt de man achter de balie, we kijken er eerst even naar en dan bel ik je wel voor een prijsopgaaf, voordat we het repareren.

Het zijn meestal niet de kosten van de onderdelen. Mijn man heeft eens het raampje van mijn moeder gemaakt (in eigen tijd) Simpel veertje en wat lassen/buigen en weer terug opbowen. Hij is daar ook een dik uur mee bezig geweest om het netjes te repareren. Dat veertje kost je dan 50 cent ofzo, maar als ze het uurloon had moeten betalen....Meloen schreef:Wat staat er op de factuur, ben ik dan benieuwd naar.
Gisteren toevallig ook mijn auto naar garage gebracht, uurtarief is bij deze garage 47.25 ex btw.
En bij mij was er motorisch iets mis (liep op drie cilinders), maar uiteindelijk was ik maar klein beetje meer kwijt dan jij.
Lijkt me toch stug dat hij ook heel uur met je bestuurdersdeur bezig is geweest. Maar goed... Het verdient sowieso, conform de afspraken die je gemaakt hebt, geen schoonheidsprijs..
SAKKIA schreef:Ja maar ik denk dus eerder dat ze de TS gematst hebben![]()
Stel ze waren een uur bezig om te kijken wat er precies aan de hand is, hier moet je natuurlijk gewoon voor betalen. Dat doen ze niet gratis.
Dan hadden ze de deur weer in orde moeten maken, TS bellen, met de uitslag. Deur weer open, dingetje er in deur weer dicht en netjes maken.
Dan hebben ze dus twee keer die deur open gehad, dus 2 keer tijd en daarom dus dubbele kosten, wat zekerweten bij TS op de factuur komt. En dat lijkt me dus helemaal zonde van het geld