Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maaaarije schreef:Het ligt voornamelijk aan mij in dit geval.
Voor school wil ik thuis ook zo min mogelijk doen, ik maak maandag avond af waar ik op school mee bezig was, en dan gaan de schoolboeken weer een week de kast in.
Mijn hond loopt de hele dag achter me aan, gaat precies daar liggen waar ik nog moet stofzuigen..
de 2 katten zijn bang voor de stofzuiger waardoor ze als 2 gekken door huis gaan rennen wanneer dat ding aan gaat..
Echter zijn we ook kortgeleden verhuist, nog niet alles staat op z'n plaats, dus is het al gauw een rommeltje in huis..
Soms speelt het ook wel mee dat ik alles alleen moet doen, m'n vriend maakt evengoed rommel als hij thuis is, maar ruimt nooit wat op.. En vervolgens word er mij weer naar het hoofd gegooid waarom ik niet heb opgeruimd![]()
Ik denk dat ik maar opzoek moet naar een radiozender op de tv en dan toch maar moet beginnen ..
)
.
Alja schreef:nee juist heerlijk een opgeruimd en schoon huis, voel me dan zelf ook veel " opgeruimder" in mijn hoofd
het enigste wat ik jammer vind is dat je het na een dag al niet meer ziet ( heb twee grote honden in huis
En dan is er enkel zondag (een halve dag) over. En moet dan ook nog leren.
Kirrr schreef:Ik vraag mij vooral af hoe mensen dat doen met kinderen erbij?
Minder werken en je hobby opgeven een optie.. alleen niet voor mij.![]()
ChocoBesnier, al eens geprobeert om te werken met een lijstje? Ik plan op onnuttige vrije momenten (zoals in de auto, in wacht aan de telefoon) mijn dag, week. Ik plan op voorhand aan welk klusje ik begin, welke ik zeker gedaan wil hebben en welke optioneel zijn.
Werkt veel rustgevender. Dan heb je beter een zicht op begin en einde.

. Want we zijn ook bezig alles in orde aan het maken om het huis dat we nu huren te kopen. En er moet nog een heleboel geregeld worden. En wij zijn precies 2 chaotische mensen samen die maar wat doen, en dat allemaal door elkaar.