Grrrr... Facebook!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Grrrr... Facebook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:58

_-:( _-:( _-:(

Ik word er knettergek van, al mijn meldingen staan uit en nog krijg ik een melding als iemand zijn status heeft bijgewerkt!

Oftewel, ik krijg zo'n stom rood dingetje bovenin (wat je normaal krijgt als iemand je heeft getagd etc) maar ik krijg te horen dat mijn vrienden een nieuwe status op Facebook hebben geplaatst waar ik helemaal niks mee te maken heb!

Hoe krijg ik dit weg? Ik wil nog wel zien dat ik getagd word of als er iemand op mij reageert, ik wil deze mensen ook gewoon in mijn tijdlijn zien maar NIET in de notificaties! Het boeit me echt geen hol dat Pietje weer een nieuwe foto heeft geplaatst, of dat Jantje weer een nieuw berichtje op Facebook heeft gezet. B-)

Help?

Maureen95

Re: Grrrr... Facebook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:07

Heb je dit bij 1 vriend? Of meerdere? Misschien heb je die per ongeluk als favoriet toegevoegd. Dan krijg je meldingen als hij/zij iets geplaatst heeft. Moet je even naar zijn pagina gaan en dan jullie vriendschap wijzigen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:11

Meerdere vrienden! Ik ga 'ns kijken of dat werkt want hier word ik ziek van hoor.

edit: Nee, we zijn gewoon 'Vrienden'.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:13

Zit die persoon niet in een of andere groep? Je hebt verschillende groepen (zoals hierboven van 'Favoriet' 'Goede vrienden' enzovoort). Mijn vriend heeft dit bij een van z'n goede vrienden en mijn updates ook namelijk al moet ik zeggen dat ik helemaal loco word als ik op z'n iPad zit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:15

Zit er een een sterretje bij? of gewoon een vinkje?

Met ster zijn het "goede vrienden" en daar krijg je een melding van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:19

Volgens mij kan je bij iemand ook op 'Volgen' klikken, dan verschijnen ze in je nieuwsoverzicht. Stond daar ook niet iets van 'Meldingen ontvangen' bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:24

Gewoon een vinkje...

Ik volg mijn moeder bv ook maar daar krijg ik geen meldingen van...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:39

Afbeelding

Staat je vinkje daar uit?
Op de FB wall van je FB vriend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:30

Nee, maar als ik dat uitzet krijg ik ook geen meldingen meer als ze mij taggen toch? Dit vinkje staat bij al mijn vrienden aan en er zijn er maar een stuk of vijf die in mijn notificatielijst komen...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:34

Je krijgt altijd een melding wanneer je getagd wordt. Alleen geen melding bij een status update. Komt wel in je nieuwsfeed te staan hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:36

Aaah top! Held! +:)+

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:22

Als het maar bij 5 mensen is, is het een dikke kans dat je ze als favoriet hebt toegevoegd.