Hollands Nieuwe abonnement, maar minderjarig.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Hollands Nieuwe abonnement, maar minderjarig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 12:46

Omdat ik eindelijk werk heb gevonden kan ik binnenkort eeeeindelijk een abonnement afsluiten.
Nu kwam ik op de site van Hollands Nieuwe terecht. Daar zag ik een Iphone 5C abonnement voor 34,50 per maand.
Helemaal goed, maar ik kwam erachter dat je er minimaal 18 jaar voor moet zijn, en dat ben ik nog niet. Ik neem aan dat dus alle gegevens op de naam van mijn vader moeten komen, klopt dat? En is er dan wel een mogelijkheid om het geld van mijn rekening af te laten halen, of moet dat ook via mijn vader zn rekening? Heb het liever via mijn rekening zegmaar, minder gedoe omdat ik het dan elke keer eerst nog naar mijn vader over moet maken :)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, van de site van Hollands Nieuwe en van Google werd ik niet echt veel wijzer. :')

Joscaa

Re: Hollands Nieuwe abonnement, maar minderjarig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:50

Gewoon jouw rekening nummer neerzetten op de plek waar ze er naar vragen, alsof het hun uit maakt van welke rekening het komt.
En mocht dat wel een probleem zijn, zet je toch die van je vader neer (in overleg natuurlijk _O- ) en stel jij het in op standaard overschrijven naar je vader per maand?

Zo simpel is het.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 12:51

Standaard overschrijven, wist niet dat dat bestond maar dat is zeker handig. Hoef ik er niet aan te denken steeds.
Dankjewel :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:53

Ik zal standaard overschrijven erg afraden, wij hebben er altijd problemen mee gehad. Kan je het niet meer uit zetten, heb je het uitgezet maar gaat het toch door etc.
Ik zou het inderdaad gewoon op je eigen rekening zetten!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:59

Een van je ouders moet dan de contractant zijn en je kan je eigen bankgegevens invullen. Als het een bezorging/controle aan de deur betreft, moet de contractant of een gemachtigde meerderjarige het aannemen. Jij kan dit dus niet als minderjarige doen.

Joscaa schreef:
Gewoon jouw rekening nummer neerzetten op de plek waar ze er naar vragen, alsof het hun uit maakt van welke rekening het komt
Dit klopt dus niet, er zijn providers waarbij de bankgegevens op naam van de contractant moeten staan. Dit is niet zo bij Hollands Nieuwe.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 13:27

Grit schreef:
Een van je ouders moet dan de contractant zijn en je kan je eigen bankgegevens invullen. Als het een bezorging/controle aan de deur betreft, moet de contractant of een gemachtigde meerderjarige het aannemen. Jij kan dit dus niet als minderjarige doen.

Joscaa schreef:
Gewoon jouw rekening nummer neerzetten op de plek waar ze er naar vragen, alsof het hun uit maakt van welke rekening het komt
Dit klopt dus niet, er zijn providers waarbij de bankgegevens op naam van de contractant moeten staan. Dit is niet zo bij Hollands Nieuwe.

Hier heb ik wat aan, dankjewel!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 14:10

Begin nu toch te twijfelen over het kunnen invullen van jouw eigen reknummer :=
Als het niet lukt, kun je nog aan HN vragen of dit later nog aangepast kan worden.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:13

Mariett schreef:
Ik zal standaard overschrijven erg afraden, wij hebben er altijd problemen mee gehad. Kan je het niet meer uit zetten, heb je het uitgezet maar gaat het toch door etc.
Ik zou het inderdaad gewoon op je eigen rekening zetten!

Ik werk al jaren met standaard overschrijvingen, nog nooit problemen mee gehad ;-)

Helemaal als het naar je ouders is en er gaat iets mis, weet je in ieder geval wel waar je geld geen gaat.