Accu iPhone 5 gratis vervangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Accu iPhone 5 gratis vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 12:04

http://www.nu.nl/tech/3859137/apple-gaa ... angen.html

Zijn er meer bokkers die dit gaan laten doen? Mijn iPhone komt ervoor in aanmerking, en ik ben ook zeker van plan om de accu te laten vervangen. Sinds 9 uur ongeveer is ie van de oplader en hij is nu nog maar op 40 %. Ik heb er niet bizar veel mee gedaan, dus ik hoop dat dit een goeie oplossing wordt.
Ik ben alleen wel benieuwd voor hoe lang ik hem dan kwijt ben. Zijn er misschien toevallig al mensen die hem al hebben opgestuurd? :D

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:19

Ik heb mijn telefoon een paar maanden terug weggebracht naar een officiele store, omdat ik graag een leentoestel wilde.
Bij mij werd niet de batterij vervangen, maar de knop aan de bovenkant.
Die van mij was zo'n 2 weken weg.

Welke versie heb je? Want als je 16 gb hebt, kun je hem evt ook omruilen met dat leentoestel, want een gerefurbishd toestel is.
Laatst bijgewerkt door miesie op 15-09-14 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:20

Ik heb het zelfde probleem maar mijn iPhone 5 is helaas van na de datum dat ze de toestellen terug nemen..
Balen
Laatst bijgewerkt door Sanniej_ op 15-09-14 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:21

Als Apple er echt een dergelijke service voor heeft bedacht dat ie helemaal terug moet worden gestuurd dan ben je wel even bezig, anders is het vervangen van een accu echt al binnen een uurtje gefixt, dan kan je hem dezelfde dag nog ophalen.
Edit: voor de mensen die niet in aanmerking komen: een batterij laten vervangen kost een paar tientjes, dan doet ie het weer prima! Heb ik afgelopen jaar ook met mijn iPhone 4s moeten doen, die batterij heb ik overigens gewoon zelf vervangen, is niet zo moeilijk als je wat instructiefilmpjes volgt.
Laatst bijgewerkt door Badeendje op 15-09-14 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:22

Dit probleem heb ik ook.. maar kom er ook niet voor in aanmerking. Echt balen want je hebt toch veel geld uitgegeven voor een 'goede' telefoon en dan blijkt het dikke prut te zijn.

Douraque

Re: Accu iPhone 5 gratis vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:25

Ik kom in aanmerking en ga deze week no naar de Apple winkel.

Lis_Ol

Re: Accu iPhone 5 gratis vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:30

Ik kom niet in aanmerking, maar mijn accu is zo ontzettend slecht. Als die 5 minuten van de lader is is die al 90%. Mag blij zijn als ik een halve dag er mee doe. En die niet bij 50% uitvalt ;)
Ben er nog niet overuit of ik hem dan zelf laat vervangen, mag binnenkort een nieuwe telefoon uit zoeken. Denk alleen niet dat ik nog voor de iphone ga..