Een goede laptop gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Een goede laptop gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 19:17

Hallo,

Ten eerste hoop ik dat dit topic goed staat. Mocht dit niet het geval zijn of er is een gezamenlijk topic hierover dan zie ik die graag en mag dit uiteraard verwijdert worden.

Ik heb nu al zo ruim 8 jaar een vertrouwde Toshiba laptop. Super veel plezier van gehad en liever wil ik hem niet kwijt, maar hij begint steeds meer kuren te vertonen, waardoor ik heb besloten er afscheid van te nemen. Ik wil namelijk niet dat ik bezig ben met een belangrijk verslag en dat hij opeens uitvalt en niet meer aan kan. Uiteraard kan dat met een nieuwere laptop ook gebeuren, maar goed ook de jaartjes tellen mee voor een laptop. Plus deze laptop weegt behoorlijk wat meer dan de nieuwere laptops.

De belangrijkste eis is dat het een 14 inch of 15 t/m 15.6 inch moet zijn en niet te zwaar. Verder houd ik er uiteraard van dat een laptop dat die snel is. Oja mijn max budget is 700 euro :)

Liefs
Willemijn

Quad

Re: Een goede laptop gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 23:06

Misschien toch heel eventjes doorsparen, kom je namelijk in een iets leuker segment te zitten.

http://www.komplett.nl/product/zkb-02pc ... tails.aspx

Toshiba S50 notebook, is met 2,1KG zeer licht, dun en vlotjes. Heeft een i5 aan boord, 12GB werkgeheugen (niet dat je dat ooit nodig gaat hebben.. Maar dat terzijde) en een 1TB harde schijf. Grootste pluspunt is dat het scherm een FullHD paneel heeft, welke IPS is wat voor zeer goede kijkhoeken moet zorgen.

Doordat deze zo dun en licht is, is er alleen geen ruimte aanwezig voor een DVD drive, maar DVD's zijn zo 2010. ;)