Assassin's Creed Uplay error

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Assassin's Creed Uplay error

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 17:24

Hallo bokkers!

Ik zit met een heel vervelend probleem en ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen.
Het zit namelijk zo: Gisteren heb ik Assassin's Creed Revelations gekocht en ook meteen geïnstalleerd. Dit ging ook niet geheel zonder slag of stoot, kreeg steeds dezelfde melding die ik nu ook steeds krijg. Gisteren heb ik het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen dat het werkte en heb ik ook online gespeeld, maar nu ik het weer opnieuw wil spelen krijg ik keer op keer dezelfde melding dat Uplay Launcher niet meer werkt.
Wanneer ik mijn gehele internetverbinding verbreek is het wel mogelijk om erin te komen en dan offline te spelen. Maar dit heeft ook weer nadelen, aangezien ik de online mogelijkheden wel graag erbij heb.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen, aangezien ik wel graag verder ga met de game.

Ik heb AC geïnstalleerd op een nieuwe laptop met windows 8.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

(hierbij ook screenshots van wat er dan gebeurd:)
Afbeelding
Afbeelding

Grapjasjes12

Re: Assassin's Creed Uplay error

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:04

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:13

had ik ook afgelopen week, speel nog steeds Settlers 7. Heb de launcher van de pc verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en daarna werkte het dus weer optimaal...

Dus via de Ubisoft website de launcher downloaden en installeren zou het moeten oplossen. Verder dan dit gaat mijn kennis helaas niet ...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 18:16

Het is weer gefixt :)
Geen flauw idee hoe, maar vriend van me heeft via teamview alles weer goed gekregen, ga nu weer heerlijk verder spelen :)

In ieder geval bedankt!