Achtergrond iPad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Achtergrond iPad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:50

Ik voel me even een enorme nitwit, maar ik krijg de achtergrond van mijn iPad niet fatsoenlijk in gesteld.
Ik heb een mooie foto, goede kwaliteit en die krijg ik ook wel op de achtergrond met verplaats en wijzig grootte foto. Dat kan ik helaas niet, kan hem wel verkleinen en verplaatsen maar zodra ik loslaat verspringt de foto weer naar een enorm ingezoomd beeld aan de rand van de foto.

Wat doe ik verkeerd? Ik wil de foto dus wat verkleinen (uitzoomen) en naar het midden verplaatsen.

cynthiar

Re: Achtergrond iPad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 12:13

Heb je de nieuwste versie van ios 7 erop staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:00

Ja, recent ge update

Dakotha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:04

Ben benieuwd, zit met het zelfde probleem. Heb een Ipad 4. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:22

Je wilt alleen de foto in het midden en dan er omheen zwart? Want dan zal je hem moeten bewerken. Ik gebruik op mijn iPhone Squaregram daarmee kan je een border/rand om je foto's zetten.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:23

Hier het zelfde probleem en baal er ook erg van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:39

Doanique schreef:
Je wilt alleen de foto in het midden en dan er omheen zwart? Want dan zal je hem moeten bewerken. Ik gebruik op mijn iPhone Squaregram daarmee kan je een border/rand om je foto's zetten.

Niet perse. Als ik nu een foto instel wordt die gewoon enorm ingezoomd ipv beeld vullend? Terwijl de kwaliteit van de foto goed is. Daar zou het denk ik niet aan moeten liggen?
Waarom zou hij hem bewerkt wel pakken? Is er dan iets anders in gesteld? Want mijn grootste probleem is dus dat de ipad zelf inzoomd en ik niet kan uitzoomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:16

Zou je een screenshot kunnen maken van de foto in de fotorol en die hier kunnen plaatsen, en daarna een screenshot van hoe hij eruit ziet ingesteld als je achtergrond? Dan krijg ik een beter beeld en kan ik je misschien beter helpen! Hij zou namelijk gewoon netjes van rand tot rand moeten vullen en niet zelf een bepaald deel inzoomen...

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:30

Je moet dan "perspectief" uitzetten. Dan kan jezelf bepalen hoe je de foto wilt.