We gaan de wc op een andere plek in ons huis bouwen. Alles moet dus nieuw, incl. wanden. Nu zie ik overal dezelfde wc's: witte tegels (vaak groot) en grijze tegels. Ik wil eigenlijk iets anders. Kan alleen niet bedenken wat ik dan wel wil? Iemand ideeen voor iets anders dan wit of wit-grijs?
Onze wc muren zijn knalrood geverfd Aan de wanden hangen pasjes van de beveiliging van concerten, 5 foto's van Kiss en een gesigneerde plaat van Status Quo
Miccamaaike, dank je! Ik had zelf al zitten googelen maar kwam nog niet iets heel afwijkends tegen. Dit zou ik zelf niet zo gauw doen, maar 't inspireert wel.
Een kennis van mij had vrij grote tegels. Deze waren donkerbruin/choco bruin en dan zat daar een koperen gloed op en bij de andere de groene gloed die op koper zit meestal. Echt heel gaaf maar kan ze niet vinden op internet
ingvdh
Geplaatst: 29-08-14 09:45
dit is de WC van mijn broer, op de deur heeft hij een lijst hangen met daarin schoolbord verf zodat iedereen een bericht achter kan laten
xmarliez
Geplaatst: 29-08-14 09:50
Dit vind ik zelf leuke ideeën als je van landelijk en rust houdt:
Persoonlijk zou ik graag een delfsblauwe wc willen. Dus wit met delfsblauwe tegeltjes met spreuken er op. Lijkt mij echt geweldig maar voorlopig is hij goed zoals hij is
Je kan al beginnen met mozaiek op de muren in plaats van grote tegels... watervast laminaat in plaats van tegels op de vloer. Dat maakt de mogelijkheden al een stuk ruimer.
Wij hebben de FNRS diploma's en een paar collages van actiefoto's te paard ingelijst en opgehangen... wat moet je anders met die dingen, en soms levert het ook nog gespreksstof op. Heb ook wel eens een hele verzameling krantenartikelen van de afgelopen twintig jaar op de muur gezien, was ook heel grappig.
Britta31
Misschien niet letterlijk WC's, maar hier wel een heleboel waanzinnig gave badkamer ideeën die volgens mij ook prima toe te passen zijn in WC's Superleuke site met heel veel inspiratie! http://www.houzz.com/photos/bath
Wij zijn bezig met het afmaken van onze nieuwbouwwoning, en hebben bruine tegels op de vloer en witte op de muur. Ik vind dat bruine warmer en chiquer ogen dan het antracietgrijze wat je momenteel heel veel ziet. Bij de tegelzaak hadden ze ook van die marokkaanse tegeltjes liggen, heel erg gaaf! Als het huis niet ook van mijn vriend was wist ik het wel :-P