Mijn telefoon is onlangs stuk gegaan. Nu moet ik dus een nieuwe telefoon. Ik heb een abonnement bij t-mobile. Ik heb nog een oude black berry. Maar als ik mijn simkaart daar in doe dan moet ik een speciale code invoeren. Een WAP code geloof ik. Kan ik deze telefoon nog omzetten? Zodat ik geen nieuwe hoef te kopen? Dat vindt ik dan een beetje onnodig.
Inderdaad even bij T-mobile langs gaan. Misschien heb je nog garantie op de telefoon die stuk is. En anders kunnen zij je helpen met het overzetten van de gegevens.
Anoniem
Geplaatst: 22-08-14 18:17
Marie111 schreef:
Inderdaad even bij T-mobile langs gaan. Misschien heb je nog garantie op de telefoon die stuk is. En anders kunnen zij je helpen met het overzetten van de gegevens.
Waterschade zeggen ze. En dat een nieuwe net zoveel kost als de kosten van het maken.
Ik heb het volgende gedaan:
T-mobile gebeld om advies. Zij hebben mij een nieuwe telefoon aangeboden met de voorwaarde dat ik mijn abonnement na dat het afloopt verleng met eerst 2 jaar. Uit eindelijk heeft de aardige medewerker een abonement uitgezocht voor 1 jaar. Zodat ik er niet zo lang aan vast zit. In totaal betaal ik 77 euro. In 2016 loopt mijn huidige abbo af en dan start dus de nieuwe. Nu betaal ik 16,50 zit er meestal boven en dan 27,00 was iets meer dan ik wou, ben niet z'n telefoon mens. Maar heb een iets betere telefoon en gratis sms. Het is gelukkig een jaartje. Anders moest ik zelf een nieuwe telefoon kopen, zou ook iets van 100 -150 euro zijn en moet ik in 2016 alsnog een nieuw abbo afsluiten. Telefoon komt maandag! Een sony Ericsson E1.