Video uploaden (YouTube) gaat enorm traag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Video uploaden (YouTube) gaat enorm traag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:13

Zoals de titel al zegt... Ik wil een video uploaden op YouTube, meestal heb ik bestanden van dit formaat er binnen 10 minuten wel op staan. Maandag heb ik al een poging gedaan en stond er na een uur dat het nog 1400 minuten zou duren, dus dat heb ik maar afgekapt. :+ Nu heb ik het filmpje verkleind (hoewel het vorige formaat ook makkelijk had moeten kunnen) en ben ik na een uur nog steeds maar op 11% met nog 346 minuten resterend. -O-
Waar kan dit aan liggen?

LadyMadonna

Re: Video uploaden (YouTube) gaat enorm traag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:36

Hoe is je upload snelheid?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:37

In welk programma heb je het gemaakt of heb je het niet ge edit? Indien je dat wel gedaan hebt, in wat voor iets heb je het ge exporteerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:40

LadyMadonna schreef:
Hoe is je upload snelheid?

Geen idee, waar kan ik dat zien? :)

StillAngel schreef:
In welk programma heb je het gemaakt of heb je het niet ge edit? Indien je dat wel gedaan hebt, in wat voor iets heb je het ge exporteerd?

Het is gewoon een filmpje (met mobiel gemaakt) waar ik niks aan gedaan heb verder. :) Alleen het verkleinen heb ik uiteindelijk in windows movie maker gedaan.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:41

@RedPassion: Ok! En toen je het opgeslagen had in Windows Movie maker, sloeg je het dan op met een naam als .wmm aan het eind? Je kunt hier ook voor diverse typen kiezen, waardoor het wel wat sneller gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:43

Oh, daar heb ik niet naar gekeken, wist niet dat dat ook nog verschil maakte. Ik heb dus gewoon de standaardinstelling gebruikt neem ik aan.

Anoniem

Re: Video uploaden (YouTube) gaat enorm traag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:44

Als je hem bij het opslaan gereed maakt voor internet-streaming, gaat hij ook een stuk sneller. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:45

Oh, er gaat een wereld voor me open. :D Hoe werkt dat?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:45

KoudbloedKim schreef:
Als je hem bij het opslaan gereed maakt voor internet-streaming, gaat hij ook een stuk sneller. :j

Ja precies! Ik ben niet zo van WMM, maar volgens mij kon je daar zelfs direct verbinden met Youtube vanuit daar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:54

Ik werk al heel lang niet meer met Moviemaker, ook geen Windows meer, maar ik zal even kijken of er een duidelijke uitleg op internet staat.

Alvast eentje: