Batterij snel leeg van s5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Batterij snel leeg van s5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 17:21

Hallo,

Ik heb sinds vrijdag de Samsung Galaxy S5. Nu hoorde ik dat deze batterij veel langer mee zou gaan. Maar na een dagje redelijk veel gebruiken (alleen tussen 12 en 5) is mijn batterij alweer 16 %. Zou dit door het eerste keer opladen te maken kunnen hebben? Hij was s'avonds helemaal leeg, heb hem toen even opgeladen omdat ik snel weg moest, daarna weer even en thuis toen hele nacht tot hij 100 % was. Zou dit de reden kunnen zijn? Had hij pas uit de oplader gemogen als hij 100% was? Zoja, kan je hier nog wat aan doen of heb ik nu 2 jaar lang een telefoon waarvan de batterij snel leeg gaat? :/

Quad

Re: Batterij snel leeg van s5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:00

Je telefoon heeft sowieso een aantal keren achter elkaar nodig om van 10%-100% te gaan om te stabiliseren. Daarna zou je een goede indruk moeten hebben van de levensduur van je accu.

Mocht het niet helpen zou je even bij de accu status moeten kijken wat het meeste stroom vreet.
Wat ik het meest interessant vind is de hoeveel uur schermtijd je hebt, moet je daarvoor even op scherm klikken bij instellingen-accu.

Kijk ook of je geen rotte apps gebruikt, veel spelletjes blijven op volle snelheid draaien op de achtergrond waardoor deze de accu snel leeg trekt, onzinnige apps dus verwijderen.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 19:06

Bedankt voor je reactie! Ik heb even gekeken en bij Batterij staat dit, nauwelijks door apps!

Scherm: 36%
Samsung Link Platform: 34%
Android systeem : 9%
Android systeem: 6%
Wifi:2%
Facebook: 2%

Etc..

Met "7 uur,6 min op batterij ".

Dat samsung link platform had ik bij mijn vorige samsung niet. Wat is dit ? Dit vreet wel erg veel energie...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:08

Gebruik je je mobiel ook als hij aan de lader is? Zoja dan zal ik daar mee stoppen. Je batterij gaat daar namelijk stuk van

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 19:17

Oh dat doe ik momenteel wel ja.. Weinig geduld.. Maar dan zal ik hem even laten opladen voordat ik hem gebruik! Wist dat niet, dankjewel!