Stevige telefoon gezocht....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Stevige telefoon gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 15:49

|( :( -:(-
Ik heb net mijn telefoon laten vallen, gewoon uit mijn handen op de stoep en nu is mijn hele scherm gebarsten.
Niet de eerste keer dat dit gebeurd, mijn vorige telefoon was op de douche gevallen, en ook het hele scherm stuk.
Die ik nu heb laten vallen was een samsung S3 mini, hiervoor had ik de S2.
De S3 is twee weken geleden ook mee geweest op buitenrit, en sindsdien heeft die met veel dingen moeite.
Vergrendelen lukt niet altijd meer, het lampje / scherm springt steeds aan en uit, en vanaf het begin af aan gaat die steeds uit zichzelf uit en aan.
Heb al een paar keer gehad dat die mijn PIN code niet pakte, dus provider moeten bellen voor de PUC code.
En zo kan ik nog wel meer dingen noemen die ik niet leuk vind aan mijn S3 mini.
Terwijl ik toch wel erg tevreden was over de S2 die bij mij 2 jaar mee ging (wat heel lang is) en het nog steeds deed, totdat de accu het vorige week begaf. (gebruikte die als radio via de wifi)

Maar ja.
Nu moet ik op zoek naar een telefoon die de volgende dingen kan:
Bellen, internetten, smsen, een redelijke camera met flits, een keer vallen op de grond zonder direct stuk te gaan, en een goede bui regen moet die ook zeker tegen kunnen.
Qua grote moet die niet langer zijn dan 12cm en niet breder dan 6,2 cm anders past die niet in mijn zak als ik op het paard zit, en wil dat ding toch graag mee.

Een merk maakt mij niet zo veel uit, Samsung hoef ik even niet _-:(
Hoe goedkoper hoe beter.
Iemand goede ideeën?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 15:52

Jhee, dank je :)
Wist niet dat dat ook al bestond -O-

Edit..
Zie in de OP van dat topic dat mijn topic wel mag.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:53

Dan raad ik je de Galaxy ace 2/3 aan.

Was mijn vorige telefoon en heb ik 100000x laten vallen en nog steeds doet hij het :) (word nu gebruikt door m'n vader)

Togechick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:53

Een Lumia? Nokia heeft toch van origine de meest onbreekbare telefoons.. Ik heb een Lumia gehad en die heeft het 2 jaar overleefd terwijl ik best lomp ben..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:54

LZP >> HTT

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 15:55

tineke8889 schreef:
Een Lumia? Nokia heeft toch van origine de meest onbreekbare telefoons.. Ik heb een Lumia gehad en die heeft het 2 jaar overleefd terwijl ik best lomp ben..

Had vroeger Nokia, die bleven met vallen wel heel, maar kreeg vaak problemen met opstarten of niet willen sms'en (dat tijdperk ja :D )

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:57

Ik ben zelf erg blij met mijn HTC One S. Inmiddels ruim een jaar oud, nooit een hoesje om gehad en toch al enkele keren goed laten vallen. Op een kleine beschadiging op een hoekje (viel uit mijn broekzak toen ik met een stevig tempo door de regen fietste), en wat kleine, lichte krasjes na (reguliere gebruikerssporen zal ik het maar noemen), nooit geen problemen mee gehad!

Franciee

Je kunt ook kijken naar de samsung X cover. Dat is een telefoon met extra sterk glas tegen krassen en een water bestendige behuizing. Ik weet alleen niet of deze nog erg actueel is.'

Edit: Ik zie nu dat er ook een Xcover 2 is, die is van 2013 dus nog redelijk nieuw :)
Laatst bijgewerkt door Franciee op 19-08-14 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Togechick

HTM schreef:
tineke8889 schreef:

Had vroeger Nokia, die bleven met vallen wel heel, maar kreeg vaak problemen met opstarten of niet willen sms'en (dat tijdperk ja :D )

Oh nee, dat heb ik daarmee ook nooit gehad. Het enige nadeel was dat je niet alle apps hebt die je met android/iphone wel hebt. Wel de meest essentiele dingen, maar sommige spelletjes enzo niet en dat ging ik missen. Nu heb ik een Nexus 5 en doe ik nooit spelletjes :D

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:59

Ik heb een S4 mini, al uhm 1 a 2 jaar ongeveer. Heb er een hoesje omheen, want ja, ik ben af en toe wel een beetje onhandig en laat dat ding dus vaak vallen :o
Heb er eigenlijk nog geen een klacht over. Heb hem wel vaak laten vallen, maar vanwege dat hoesje heeft hij nog, op een paar krasjes na (niet in het beeldscherm overigens, geen beschadigingen.

Misschien een hoesje kopen dus? (als je dat nog niet hebt)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:59

Had je een extra hardcover op de gsm? Mijn vorige gsm was een Samsung I9000 met een goede degelijke hardcover aan de achterkant vastgeklikt. Diverse keren gevallen en niets aan de hand. Maar ben er zeker van dat zonder die telefoon nog geen twee weken geleefd had :D .

Ipsilonka

Re: Stevige telefoon gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:01

Samsung Xcover 2 echt super stevig, alleen heeft weinig intern geheugen.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:03

Ik raad je dus echt een Sony Experia S aan!! Ik heb hem zelf, nu bijna 2 jaar. Hij zit finaal onder de krassen (de achterkant dan) en heb hem echt overal al laten vallen. Ik gooi hem zelfs voor de lol op de grond als die niet mee werkt, omdat ik weet dat hij toch niet stuk gaat. Zelfs een retourtje wc heeft hij overleefd! Man wat ben ik hier blij mee. Dikke aanrader!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:14

Nokia Lumia 920 _O_
Ik heb dat ding al meerdere keren laten vallen, er is zelfs al nagellakremover overheen gekomen en nog doet hij het perfect!

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:15

Sony xpreria z2 schijnt een goede telefoon te zijn! Is iig erg sterk en waterdicht :)

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:18

Ik heb zelf de samsung galaxy ace 2, klein maar wel stevig. En niet duur!
Je kan ook op kieskeurig.nl zoeken op stootvaste telefoons :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:23

Sony telefoons kunnen stuiteren en veel zijn ook waterdicht :D

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:27

Ik heb een samsung galaxy ace 2. de mijn is al vaak gevallen/ergens tegen aan gevlogen en nog steeds heel. Van de week is die in de modder gevallen en daarna is me paard erop gaan staan en geen barstje te zien. Nu heb ik de bescherm laag van mijn scherm afgehaald en dus er wel een krasje op maar niets storends. Me telefoon heeft soms wel kure maar verder heel fijn.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:30

Nokia Lumia :)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:30

Heel apart misschien , maar ik heb nu al 4 jaar een iphone. Zo super vaak laten vallen etc , zelfs al perongeluk een paard over heen gestapt ( wel met z'n gehele beschermer ) en hij is nog heel ook. Misschien heb ik ook wel geluk daarmee hoor.. Maar voor een echte stevige telefoon zou ik inderdaad ook in de Nokia serie gaan kijken!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:32

Zal wrs niet binnen de afmetingen passen, maar ik heb ook een Iphone.
Wel met lifeproofcase en die kan echt tegen alles tegen.
Die valt gemiddeld 5x per dag, slijk, water, regen, ...
Ik prop hem kost wat kost ook in mijn broekzak.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:32

Helaas moet ik jullie toch melden dat ook de sony experia ook kapot gaan mijn dochter heeft hem nog geen 4 weken en een keer laten vallen. Hij is compleet waardeloos nu. -:(- dit is haar 2 de telefoon al die kapot valt mevrouw wil er geen hoesje om.

Mijn man heeft een samsung bouw telefoon een super ding kan vallen en tegen water ideaal heb hem zelfs een keer mee gewassen in de wasmachine hij doet het nog steeds

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:33

Samsung galaxy xcover 2 :-)

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:34