sony vegas pro 11 kom er net niet uit.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

sony vegas pro 11 kom er net niet uit.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 17:46

Van een vriend van mij heb ik het programma sony vegas pro 11 gekregen.
Na een ochtendje prutsen lukte het mij om een filmpje te maken met sony vegas pro incl. muziek,slow motion effecten en dergelijke....

Maar nu lukt het mij dus niet om mijn "creatie" om te zetten naar een gewoon filmpje die je kan afspelen op je laptop en kan uploaden op youtube.

Ik ben al een tijdje aan het google naar de antwoorden en heb ook al rond gekeken op bokt maar kan het niet vinden. Ik weet ook niet zo goed hoe ik mijn vraag namelijk goed kan formuleren ( ben onwijs dyslectisch).

Ik weet dat je via sony vegas pro direct kan uploaden op youtube, maar deze functie werkt niet bij mij. ( het knopje uploaden wil niet werken)

wie weet hoe ik een filmpje die je bewerkt heb, omzet naar een "normaal" filmpje die je ook kan uploaden op youtube??

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:48

Je kunt kiezen voor "render as" en dan een bestandsformaat (+kwaliteit) kiezen dat je laptop wel af kan spelen :j Dit bestand kun je ook uploaden op youtube!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 17:53

xJolijn schreef:
Je kunt kiezen voor "render as" en dan een bestandsformaat (+kwaliteit) kiezen dat je laptop wel af kan spelen :j Dit bestand kun je ook uploaden op youtube!

Had ik het toch goed gedaan kon dat bestand niet afspelen op mijn laptop, maar ik kan dit dus wel uploaden op youtube bedankt voor je tip :D

xJolijn

Re: sony vegas pro 11 kom er net niet uit.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:55

Graag gedaan, ik hoop dat het lukt en je het ook op je laptop af kunt spelen (misschien een ander formaat kiezen?)! :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 18:00

xJolijn schreef:
Graag gedaan, ik hoop dat het lukt en je het ook op je laptop af kunt spelen (misschien een ander formaat kiezen?)! :D

ja dat denk ik ook er zijn ook nogal veel keuzes kwa formaat natuurlijk hihi