Apps en muziek overzetten smartphone

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Apps en muziek overzetten smartphone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 15:22

Hoi,

Ik heb een nieuwe samsung en ik wil graag wat spelletjes, apps en muziek overzetten vanaf mijn oude samsung. Hoe kan dit zonder de gegevens te verliezen? Denk aan whatsapp gesprekken, levels in spelletjes en een stuk of 60 muzieknummers.

Quad

Re: Apps en muziek overzetten smartphone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 15:55

De levels in apps kan ik niets over zeggen helaas.

Whatsapp moet je op je SD kaart plaatsen zoals het er nu ook op staat. De muziek kan je ook zonder problemen op de SD kaart zetten.

Daarna kan je Whatsapp installeren, hij zal bij eerste keer opstarten vlak voor het einde aangeven dat er een backup gevonden is en of je deze wilt herstellen.

Om je apps automatisch weer op te laten halen dien je je in te loggen op je nieuwe telefoon met je huidige Google account.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:36

Je hebt ook een app waarbij je allemaal gegevens kan overzetten van je oude naar je nieuwe telefoon. Even zoeken op Samsung Smart en dan komt hij tevoorschijn. App op beide telefoons downloaden en dan op je oude telefoon aanvinken welke gegevens je allemaal wil verzenden. Speakers van beide telefoons hou je bijelkaar en hij zet het zo over. :D Kost wel wat tijd.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:22