Welk programma om video's te bewerken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna7836

Welk programma om video's te bewerken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 23:17

Hoi Bokkers!

Ik ben op zoek naar een programma om video's te bewerken.
Wel een gratis programma :)
Windows Movie Maker ken ik al maar kan mijn computer met geen mogelijkheid installeren dus die valt al af!

Felicxa

Re: Welk programma om video's te bewerken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 23:20

Ik zeg: Dokter google is je vriend! Heb verder zelf niet zo veel ervaring met andere gratis programma's dan WMM, maar ben al een tijdje over op sony vegas. Bevalt me erg goed, maar is helaas niet gratis.

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 23:29

Finliox schreef:
Ik zeg: Dokter google is je vriend! Heb verder zelf niet zo veel ervaring met andere gratis programma's dan WMM, maar ben al een tijdje over op sony vegas. Bevalt me erg goed, maar is helaas niet gratis.

Hihi ik ben al een aantal dagen op zoek op google kon niet zo veel vinden :P

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 23:31

Sony Vegas raad ik echt af, sorry maar ik vind het echt troep :o
Ik heb nu de laatste final cut pro, maar mocht je echt top spul willen: coral videostudio x7 :j

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 23:33

_Izabelle schreef:
Ik heb nu de laatste final cut pro, maar mocht je echt top spul willen: coral videostudio x7 :j

Tja, moet soms wel met wat rommel kunnen leven toch? Ik weet niet wat voor 'n computer TS heeft maar final cut is alleen voor mac en sony alleen voor windows. Ik heb tot op hedendaags nog niets beters kunnen vinden voor windows, maar windows staat dan ook niet bekent om zijn geweldige grafische eigenschappen :P

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:06

Het grote probleem van Vegas is dat het vrij ingewikkeld is. Dat is ook de kracht, je kan er heel veel mee. Helaas heeft 99% van de Bokkers het pakket illegaal en dat betekent dat ze geen ondersteuning van Sony krijgen. En da's best jammer want ik heb wel eens 2,5 uur met die gasten aan de lijn gezeten omdat ik er geen bal van begreep, die gasten zijn echt super goed :)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:12

_Izabelle schreef:

Thanks voor de tip, heb Coral VideoStudio X7 dinsdag gedownload en gisteren snel een film mee gemaakt. Niet heel veel moeite in gestopt om netjes af te werken ivm tijd, maar werkt wel relaxt! Nog niet uitgezocht wat voor mogelijkheden er precies in zitten dus ook geen idee hoe het in verhouding staat tot professioneel, maar tot nu toe prima.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:50

marrlinde schreef:
_Izabelle schreef:

Thanks voor de tip, heb Coral VideoStudio X7 dinsdag gedownload en gisteren snel een film mee gemaakt. Niet heel veel moeite in gestopt om netjes af te werken ivm tijd, maar werkt wel relaxt! Nog niet uitgezocht wat voor mogelijkheden er precies in zitten dus ook geen idee hoe het in verhouding staat tot professioneel, maar tot nu toe prima.

Het wordt echt gebruikt voor professionele mensen, het is bedoelt om bioscoop filmen mee te bewerken en als je de hele versie hebt zijn er oneindig veel mogelijkheden veel meer als sony vegas iig :)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 00:19

Ah oké, zo ver had ik het nog niet onderzocht, deadline werkje en programmacrisis wat het haha.
Kende het nog niet.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 09:37

Choiix schreef:
Het grote probleem van Vegas is dat het vrij ingewikkeld is. Dat is ook de kracht, je kan er heel veel mee. Helaas heeft 99% van de Bokkers het pakket illegaal en dat betekent dat ze geen ondersteuning van Sony krijgen. En da's best jammer want ik heb wel eens 2,5 uur met die gasten aan de lijn gezeten omdat ik er geen bal van begreep, die gasten zijn echt super goed :)

Ik heb youtube ondersteuning :') Man wat heb ik daar veel van geleerd. Ook veel aan editor vrienden van mij gevraagt. Na een paar weken van uitproberen en vooral veel kloten had ik 'm helemaal voor elkaar. Ik heb dingen dan ook wel snel door, dus uiteindelijk kom ik er altijd.

Het probleem met dit programma is de achterlijke prijs. Trek als 13 jarige maar eens 550 euro uit je achterzak. De meeste hebben 't niet en krijgen dat ook niet zomaar van hun ouders.