Dubbelzijdig printen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle_

Dubbelzijdig printen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 19:34

Mijn (canon) printer kan dubbelzijdig printen. Ik heb dit laatst uitgeprobeerd maar met de uitleg erbij snap ik nog niet hoe het werkt :o? Ik heb een document, klik op printen, ga naar de eigenschappen, en klik op duplex printing (dit staat allemaal in de uitleg), klik op printen en het eerste deel wordt geprint. Ik heb eerder kunnen kiezen hoe ik het papier wilde draaien en draai het papier zoals ik aan heb gegeven, maar nu komt het; hoe krijg ik het andere deel nu op de juiste plek op de andere kant? Mijn printer gaat niet ineens uit zichzelf printen en lijkt niet te onthouden dat ik met dubbelzijdig printen bezig was. Ik moet weer opnieuw op afdrukken klikken en dan wordt het weer gewoon een nieuwe printeropdracht zeg maar.
Iemand die uit kan leggen hoe het hoort te werken nadat ik het papier heb gedraaid? Dit staat namelijk niet aangegeven in de uitleg van Canon. Mijn uiteindelijke doel is om bijvoorbeeld een kader van 4x7 cm te hebben (in een a4 document) met een afbeelding en dan uiteindelijk op de achterzijde van dat kader/afbeelding wil ik tekst. Is dit mogelijk met dubbelzijdig printen of gaat dubbelzijdig printen alleen om pagina vullende lappen tekst?

D__S

Re: Dubbelzijdig printen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:36

Onze printer draait het papier vanzelf eenmaal hij de ene zijde heeft bedrukt. Misschien dat je de bladen er te vroeg wil uithalen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:41

Mijn canon houdt het papier vast en trekt het terug om de andere kant te bedrukken. Dan moet je wel een document hebben wat uit twee of meer pagina's bestaat.
Ik zou gewoon even de handleiding lezen van je printer :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:46

OK/bevestig-knopje op de printer zelf?