Batterij Asus n-series

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Batterij Asus n-series

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 15:38

Beste bokkers,

Ik heb een gloedjenieuwe Asus N56JN-CN035H, kortweg de Asus van de N-series. Intel I7 en een 4700HQ processor. Windows 8.1 erop. Kan dus allemaal niet veel sneller/beter :+
Ik ben zeer tevreden over de snelheid etc. etc. Maar de batterij valt me een beetje tegen. Is het normaal dat hij na max 3 uur al leeg is. Hij is van tevoren gewoon helemaal opgeladen en na ongeveer 2/3 uur is het dan toch echt gedaan met het feest. Nu heb ik hem ook vooral gekregen voor mijn nieuwe opleiding maar daar heb ik toch liever dat hij iets langer mee gaat qua batterij.
Mijn vraag: is het normaal dat een nieuwe laptop zo 'kort' meegaat of ben ik gewoon een zeur :')

Quad

Re: Batterij Asus n-series

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 17:31

Ja, uit diverse reviews komt ook naar voren dat de accu van deze N56 niet bijzonder is.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 17:37

En zou het helpen als ik een nieuwe batterij koop?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 17:38

Nee helaas. ;)

Edit: Zou misschien wel kunnen, mits je een accu vindt welke een hogere capaciteit dan de standaard accu heeft, maar ivm betrouwbaarheid zou ik het niet doen.

Je kan met de energie instellingen spelen, welke instelling voor jou in bepaalde situaties het beste is. Bijvoorbeeld wanneer je enkel documenten tikt of browsed kan je het op energiebesparing zetten, hiermee kan je zo een uur langer mee volhouden.
Laatst bijgewerkt door Quad op 11-08-14 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 17:42

Dan ga ik dat niet doen haha. Zondegeld als het niet werkt.. balen..