Schoolagenda maken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Schoolagenda maken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:49

Hai bokkers!
Ik zit nu even met mijn handen in het haar :')
Het gaat vandaag niet zoals ik wil, haha!

Vorig jaar heb ik een schoolagenda gemaakt met fotofabriek.nl. Helemaal tevreden met mijn agenda, de foto's met weinig pixels waren toch goed gelukt etc.
Wil ik vandaag weer een agenda maken met fotofabriek.nl... Kan ik alleen een agenda van 2013-2014 maken :( En dan is niet echt de bedoeling voor komend schooljaar!

Dus maar verder kijken! Albelli kun je ook mooie albums mee maken.. Dus dat maar gedownload in de hoop dat ik daarmee mijn agenda kon maken!
Het gaat allemaal goed, totdat ik bij de pagina's uit kom van 'maandag tot vrijdag'.
Kan ik geen foto over 2 pagina's verspreiden
(dit idee: Afbeelding )
Ook kan ik geen fotokaders erin zetten zodat ik in de hoek nog een fotootje zou kunnen plaatsen..

Je hoort het al, ik ben niet helemaal weg van het agenda-maken bij albelli :')
Weet iemand nog een betrouwbaar programma waarmee ik een niet te dure schoolagenda kan maken?
Mijn ouders betalen het en willen niet meer dan 20 euro (zonder verzendkosten).
Helemaal oke natuurlijk, maar daarvoor wil ik geen mini-agendaatje :)
Heb nu 1 van ongeveer 15 cm bij 20 cm, en dat vind ik een mooie grootte! Een cm meer of minder maakt natuurlijk niet uit!

Of heeft iemand een leuk idee om mijn albelli-agenda op te kunnen vrolijken? Fotokaders, tekstkaders etc kan ik niet invoegen :( Dus als achtergrond een kleur of een foto op 1 pagina..

Ik ben benieuwd!
xx

Jetsje

Re: Schoolagenda maken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:56

Ik had het ook gedownload maar was er ook niet erg over te spreken. Heb daarna niet meer verder gezocht.

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:00

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:01

ik heb m wel gemaakt met albelli, dan wel niet met 2 pagina's maar hij is echt prachtig geworden

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:02

Ik had er een gemaakt bij de Hema, alleen kan je niet kiezen waar je foto's komen te staan geloof ik. Maar vond hem heel fijn & mooi te gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:03

loveklazien schreef:
Ik maak m'n agenda ook bij fotofabriek en hij is er gewoon voor 2014/2015. Tot 31 augustus nog in de aanbieding ook!
http://www.fotofabriek.nl/korting-en-acties/

Ik heb de windows gedownload en had die van 19.99 euro.. Kon hem niet in 2014-2015 krijgen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:05

Heb nu twee dezelfde foto's op de pagina's naast elkaar, en dat ik ze dan op dezelfde plek uitsnij zodat de ene helft op de linker, en de andere helft op de rechter staat. 2 pagina's zo gedaan, maar ik ben te bang dat de lijntjes net niet kloppen door het op een iets andere lijn uit te snijden.. Dus dat is ook al geen succes :P

Hema! Ik ga even kijken.. Al kwam ik vanmiddag niet op de site van het programma downloaden.

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:08

Joaltijd schreef:
Ik heb de windows gedownload en had die van 19.99 euro.. Kon hem niet in 2014-2015 krijgen :(

Dat is wel raar dan, bij mij werkt het gewoon. Ik heb overigens wel de duurste versie gekozen.

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:03

Ik dacht opeens, staat het oude programma nog op je computer? Zo ja, misschien helpt het als je die goed verwijdert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:14

loveklazien schreef:
Ik dacht opeens, staat het oude programma nog op je computer? Zo ja, misschien helpt het als je die goed verwijdert.

Nope, alles verwijderd daarvan!

Ben nu een agenda met albelli aan het maken, wel veel minder mogelijkheden, maar hij gaat vast wel leuk worden :D Al heb ik geen idee hoe ik de overige 80 pagina's op moet vullen :')
Heb toch redelijk wat foto's :P

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:59

Haha, dat probleem heb ik ook :P.
Wel jammer dan, dat het niet werkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:54

2loveklazien, haha! Denk je veel foto's te hebben kom je er niet uit welke waar moet _O- Doe je de leuksten op het begin, zit je te tobben over het einde :')

Nou, mijn agenda is af!!
Morgen maar opsturen en dan afwachten wanneer ik hem thuis krijg..
Ben heel erg benieuwd!

Ik kon de tekst-vakjes en fotokaders niet verwijderen.. Hopelijk heb ik daar geen hokjes door :=
Staat namelijk niets in :D
En anders heb ik pech _O-

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe hij eruit komt te zien!
Tot nu toe vind ik hem wel leuk :D

(smileyoverload hierboven.. Ben een beetje erg blij dat hij eindelijk af is, haha!)

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:30

Precies! Denk dat ik er ook maar wat leuke plaatjes van internet inzet :P.
Het is toch wel veel werk zeg, ben nog lang niet klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:21

Ik ben er drie middagen + avonden mee bezig geweest.. (ondertussen natuurlijk wel bokken := )

Plaatjes van internet dit jaar eens niet :)