Wanneer backpack in de uitverkoop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Wanneer backpack in de uitverkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 12:36

Hoi bokkers,

Ik heb nu drie keer een backpack geleend en besloten om een backpack aan te gaan schaffen voor mijn volgende trips/reizen.
Nu was ik benieuwd of jullie enig idee hebben waar/wanneer de backpacks het voordeligste zijn? Is dat seizoens gebonden of zijn ze ongeveer het hele jaar door dezelfde prijs?
Ik wil een fatsoenlijke kwaliteit en zat zelf te denken aan the north face of wild beast.

Groetjes Chantal

Bagheera_206

Re: Wanneer backpack in de uitverkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:40

Volgens mij zijn er niet echt tijden wanneer ze goedkoper zijn... :=

Wat is jouw budget? Lowe Alpine is mijn favoriete merk en die maakt ook hele fijne backpacks. Ze hebben ook een speciale dameslijn, omdat de bouw van vrouwen nu eenmaal anders is dan mannen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:43

Bij een goede outdoorwinkel langs gaan en er 1 laten aanmeten. Wat past hangt nl af van je ruglengte. Welke merken daar bij passen is daarna pas belangrijk.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 13:15

ik zat zelf te denken aan +- 150,- . (Mocht hij duurder zijn is het ook geen drama hoor. Maar dacht als ik iets soortgelijks ook in de sale kan kopen. Volgens mij kun je daar al een stevige backpack voor kopen.
Low Alphine heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Mooi slank model.
Eisen zijn iig 65L, een rits die open kan als hij ligt op de grond zodat je niet van bovenaf alles erin stopt. Twee vakken is ook fijn :j
Handig ook met een soort elastieken e.d. aan de buitenkant waarmee je eventueel extra bagage zoals een tent ook vast kunt binden aan de backpack. Wil hem voor festivals e.d. gebruiken maar ook voor langere reizen van 1 a 3 maanden.

Ik wil inderdaad wel naar een winkel gaan. Hebt hier in de buurt sowieso wel een paar goede outdoor winkels. Maar dacht als ik het in de sale erbij kan scoren is het mooi meegenomen :j

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 16:07

Je kan misschien eens bij outlet shops kijken?
Ik weet dat er in Duitsland vrij grote outlets zijn maar in Nederlands zijn er ook een aantal :D.
Gewoon even het merk + outlet shop googlen en je vind het vast.