Proefversie Adobe Indesign CS5 niet te vinden op internet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Unleash

Proefversie Adobe Indesign CS5 niet te vinden op internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 12:22

Beste Bokkers,

Ik zoek een proefversie van Adobe Indesign CS5. Op mijn school hebben ze namelijk CS5 en ik ben bezig met het maken van een jaarboek. Ik heb de komende maand alleen geen tijd om overdag op school te zitten vanwege werk, dus ik wil 's avonds werken aan het jaarboek op mijn eigen laptop. Alleen kan ik alleen maar de allernieuwste proefversies vinden van CC. Maar ik wil echt CS5. Ik ben bang dat CC niet samen gaat met de oudere versie die we op school hebben.

Weet iemand waar ik de proefversie van Indesign CS5 kan downloaden? Ik heb 'm maar een maandje nodig dus dat ie maar 30 dagen geldig is komt voor mij prima uit.

Wie kan mij helpen? :)

groetjes

Bagheera_206

Re: Proefversie Adobe Indesign CS5 niet te vinden op internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:28

Volgens mij biedt Adobe alleen proefversies aan van de huidige versies van paketten. Je kunt er gewoon de CS5 bestanden van school mee openen. Als het goed is moet je het ook op kunnen slaan als CS5 formaat, maar het kan zijn dat je dan dingen/opmaak kwijt raakt die CS5 niet ondersteunt...

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:30

ik weet niet waar je het kan downloaden maar ik kan het eventueel wel voor je omzetten naar een IMDL versie? die is te openen in alle versies van indesign mocht je daar wat aan hebben.
Verder geen idee, sorry

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 12:54

Bagheera_206 schreef:
maar het kan zijn dat je dan dingen/opmaak kwijt raakt die CS5 niet ondersteunt...

En daar ben ik nou juist bang voor, stel dat ik een hele avonden heb zitten lay-outen, en ik openen het in CS5 en alles ligt overhoop...

Toch vreemd dat je alleen de nieuwste proefversies kan downloaden? :(

_Jessie je hebt pb. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:31

Ik denk dat het niet vreemd is. Zij willen natuurlijk dat jij een abonnement bij ze afsluit en dan gebruiken ze natuurlijk geen oude versies om te promoten, maar wel de allernieuwste versies met alle toeters en bellen om dat ze jou gewoon graag als klant willen.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 13:53

Kun je niet vanuit huis inloggen op de desktop van je school en op die manier gebruik maken van CS5?

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 22:04

Volgens mij kan dat niet. Ik kan wel op de W schijf van mijn eigen account komen via Citrix maar ik heb nog nooit gehoord dat ik kan inloggen op de desktop van de uni...