Eerder herstelpunt herstellen windows 7

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Eerder herstelpunt herstellen windows 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 21:22

Klein technisch probleem hier en google kan me niet echt verder helpen. Ik kom net terug van een etentje en mijn laptop heeft aangestaan, heeft zojuist een update gedaan en is opnieuw opgestart. Nu mis ik een aantal, belangrijke, documenten en bestanden.

Ik moet hier een systeemherstel voor uitvoeren, echter zit daar het probleem. Ik ben er via google achter gekomen dat de opslagruimte voor herstelpunten vaak beperkt is en dat oudere herstelpunten automatisch worden verwijderd. Ik moet mijn laptop naar een punt/datum herstellen die er dus niet meer tussen staat. Ik heb de ruimte inmiddels groter gemaakt, de herstelpunten komen niet terug. Recentere herstelpunten bieden niet het gewenste resultaat.

Mijn besturingssysteem is windows 7. Ook, dat bedenk ik me nu, werk de systeemherstel vaak niet. Hij geeft aan dat door google chrome (met een code) het herstel niet voltooid kan worden.

Quad

Re: Eerder herstelpunt herstellen windows 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:48

Ik vind het eerder apart dat je door een update een aantal documenten en bestanden mist, dat heb ik zelf nog nooit eerder gezien. Kan je achterhalen welke update het was? En weet je welke bestanden het zijn en op welke locatie deze bevonden?

Als je naar een herstelpunt wil welke er niet tussen staat moet ik je helaas teleurstellen, deze komen inderdaad niet terug want ze zijn immers verwijderd.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 00:01

Het heeft met de locatie en samenstelling van verschillende files te maken, had die zelf eerder terug moeten zetten maar ik was te lui.

Ik moet echt een herstelpunt van voor de beschikbare varianten hebben, nu dus aan het mailen naar medestudenten die de bestanden ook hebben.

Bedankt voor je uitleg.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 00:09

Als het probleem pas na deze update is gebeurt, kan je toch een herstelpunt aanvinken voor deze update installatie?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 00:43

Dat kan dus niet, want die zijn - waarschijnlijk vanwege te weinig ruimte, uit de lijst verdwenen. Eerdere punten laden is niet mogelijk.