Klein technisch probleem hier en google kan me niet echt verder helpen. Ik kom net terug van een etentje en mijn laptop heeft aangestaan, heeft zojuist een update gedaan en is opnieuw opgestart. Nu mis ik een aantal, belangrijke, documenten en bestanden.
Ik moet hier een systeemherstel voor uitvoeren, echter zit daar het probleem. Ik ben er via google achter gekomen dat de opslagruimte voor herstelpunten vaak beperkt is en dat oudere herstelpunten automatisch worden verwijderd. Ik moet mijn laptop naar een punt/datum herstellen die er dus niet meer tussen staat. Ik heb de ruimte inmiddels groter gemaakt, de herstelpunten komen niet terug. Recentere herstelpunten bieden niet het gewenste resultaat.
Mijn besturingssysteem is windows 7. Ook, dat bedenk ik me nu, werk de systeemherstel vaak niet. Hij geeft aan dat door google chrome (met een code) het herstel niet voltooid kan worden.
Ik vind het eerder apart dat je door een update een aantal documenten en bestanden mist, dat heb ik zelf nog nooit eerder gezien. Kan je achterhalen welke update het was? En weet je welke bestanden het zijn en op welke locatie deze bevonden?
Als je naar een herstelpunt wil welke er niet tussen staat moet ik je helaas teleurstellen, deze komen inderdaad niet terug want ze zijn immers verwijderd.