Hyperdesktop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Hyperdesktop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 19:11

Al een tijdje is mijn Hyperdesktop out of the running en daar baal ik opzich best wel van.
Even voor de mensen die niet weten wat Hyperdesktop is, dat is een programma waarbij je (geselecteerde) screenshots direct kun uploaden. Dan krijg je een linkje van imgur.com

Nu dacht ik even technisch aangelegd te zijn en ben gevlucht naar Firewall, waar het wellicht 'ergens' geblokkeerd staat en ik dus geen linkjes meer kan krijgen.
Het probleem: ik krijg nu de melding 'Couldn't get a link from the server'. Meer mensen hebben hier last van maar het is op zekere basis dat er ook mensen zijn waarbij het nogsteeds naar behoren werkt.

Wat ik heb geprobeerd. Ik ben dus even in Firewall gaan duiken en daar een 'nieuw proces' opgezet waardoor het in mijn ogen wel toegankelijk zou moeten zijn. Daarbij heb ik dus Hyperdesktop in de uitgaande verbindingen toegestaan. Echter, werkt het nog steeds niet, maar ik ben er heilig ervan overtuigd dat er toch een blokkade in Firewall is, aangezien het bij sommige andere mensen wel werkt.

Wie o wie kan een reddende engel zijn? :)

Groetjes,
Nayomie