OffersWizard advertenties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lutha

OffersWizard advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 22:47

Heey bokkers!

Toen ik vanmiddag op bokt was ingelogd had ik geen last van advertenties.
Maar toen ik wat gameplays had gekeken op YouTube en opnieuw op bokt wilde inloggen kwam ik erachter dat mijn hele scherm vol stond met advertenties. Deze waren niet enkel op bokt zichtbaar maar ook op andere sites. :\
Ik gebruik Google Chrome en heb ook al Internet Explorer gebruikt maar bij beide heb ik er last van.
Ik heb net Adblock Plus gedownload en het houdt een deel van de advertenties tegen maar lang niet alles. Het zijn nu van die kaders aan de zijkanten van (in dit geval) bokt waar dan licht onder staat 'OffersWizard'. Ook tussen de berichten door (om de 4 reacties) heb ik er last van. Sommige woorden zijn groen gekleurd waardoor ik er niet op kan klikken maar een doorverwijzing krijg naar een vage site.

Ik heb alle cookies al verwijdert en alle downloads gecheckt maar hier staat niks nieuws bij...

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen om van die irritante advertenties af te komen?

Quad

Re: OffersWizard advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 23:18

Download eerst even AdwCleaner., sla het programma op en voer deze uit, klik op scan en zodra deze voltooid is klik je op clean. Na dat het proces afgehandeld is vraagt hij om een herstart van de computer, doe dat.

Dit heeft het meest agressieve weggehaald, de cookies, advertenties en geïnfecteerde register bestanden.

Eenmaal klaar moet je MalwareBytes downloaden en installeren, deze moet je een volledige scan uit laten voeren, alles in quarantaine op laten nemen en de computer herstarten, hiermee worden processen, bestanden en registersleutels grondig gecontroleerd. Hierna zal het probleem gegarandeerd opgelost zijn.

Lutha

Re: OffersWizard advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 01:37

Oké bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik ga het morgen meteen proberen :)