Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij vond het zonde om de camper weg te laten rotten, dus is toen opzoek gegaan naar een liefhebber die de klus over wou nemen. 

)
)
Deze gaat op flessengas.
Groot genoeg om een pan/fluitketel op te zetten.

Word het net een heel klein huisje
Krijgt ook een complete make-over, van binnen en buiten! Buitenkant is al gedeeltelijk opnieuw gelakt, binnenkant hebben we alles eruit gesloopt en de wanden met een soort lambrisering afgetimmerd, horizontaal dan. Wel heel erg gaaf! Ik zal eens kijken voor foto's
het is een grote wagen maar er moeten ook nog 2 honden mee dus dan heb je wel wat extra ruimte nodig.
).
We hebben bedacht dat we een voortent met zijwanden gaan kopen, dus als het slecht weer is kunnen we daar gewoon in leven en bij warm weer kan de hond dan ook lekker buiten slapen, ipv bij ons in de camper. 

Samen met de honden. Ook in de mijne komt een houten vloer ivm honden en ik vind het mooier.
Achter bij de deuren komen binnenin nog een extra wandje met "glazen" deuren, dat als ik ergens sta dat ik de deuren open kan zetten en mooi uitzicht heb (ligt wel aan waar ik sta)
Zeker met weer als dit

Barb schreef:Cool dat jullie je camper aan het opknappen zijn. Sowieso leuk dat er steeds meer jongere mensen bijkomen met een camper.
Gezien wij van luxe houden (en dus van nep-kamperen houden*grinnik*) hebben wij 3 jaar geleden een splinternieuwe camper gekocht. Het is wel grappig want andere kampeerders denken altijd dat er een ouder stel uit zal stappen en dan zien ze ons (ik vind mezelf nog niet oud haha) en ons zoontje van 3,5 jaar.

Wel gaaf dat je dat zo doet hoor.
Ging jullie hond ook mee, of was dat alleen voor de foto?