Zoals de titel zegt : bijna alles is ineens van mijn tijdlijn verdwenen, enkel dingen van deze maand zijn nog zichtbaar. Ook mijn vind-ik-leuks etc. staan niet meer op mijn tijdslijn, terwijl privacy gewoon op vrienden staan (je kan ze wel nog vinden door naar "over" te gaan, net als dingen als "begon les te volgen..." enzo).
Enige wat er nog staat zijn 4 foto's waarin ik vorige week getagd ben. Ik kan op mijn tijdslijn dus enkel "recente" dingen zien, er komt gewoon niets als ik naar beneden scroll en kan niet kiezen voor bv "2012" of "geboren" zoals je normaal kan kiezen.
Als ik naar mijn activiteitenlogboek/instellingen/wat dan ook ga, vind ik nergens iets van dat ik ook maar iets heb "verborgen" of iets dergelijks. De activiteit van vorige maanden krijg ik ook niet eens te zien, het blijft maar laden. Als ik naar pagina's van vrienden ga zie ik alles normaal, en als ik mijn pagina bekijk als iemand anders verandert er ook niks. Ik snap er niks van, een paar uur geleden was alles nog perfect normaal en ik heb niks aangepast van instellingen.
Heb ergens gelezen dat dingen bij "highlights" zetten werkt, maar bij mij doet dat niets en aangezien ik de meeste dingen van een tijdje geleden niet eens kan zien zou het sowieso niet veel helpen.
Nouja, het is natuurlijk maar facebook maar ik vind het toch behoorlijk irritant. Heeft nog iemand dit aan de hand gehad en kan ik dit dit op een of andere manier fixen? Heb ik toch iets verkeerd gedaan of is facebook een beetje
?edit : ik gebruik google chrome, op laptop, mocht dat nuttige info zijn