Help woorden groen onderstreept en ongewenste reclame imac

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Help woorden groen onderstreept en ongewenste reclame imac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 21:28

:wave:

Pfft ik download weer eens wat hoor.. Gister heb ik dus iets gedownload en daarna werden de sommige woorden op een pagina groen onderstreept en zodra ik er met mijn muis overheen ging kwam er een reclame venster omhoog. Nu heb ik natuurlijk al gezocht op google maar de meeste antwoorden zijn voor een windows computer en voor een imac kan ik dus niks vinden %) . Ook opent mijn imac soms ongewenst een pagina en op google en andere websites komen er diverse reclame pop ups en als ik met mijn muis over foto's ga krijg ik ook reclame..

Heeft iemand het verlossende antwoord voor mij want ik wordt er echt helemaal gek van. Als het op een windows computer was gebeurt dan wist ik waarschijnlijk wel hoe op te lossen maar ik ben echt een imac leek en kan het dus niet vinden :=

unihorses

Re: Help woorden groen onderstreept en ongewenste reclame imac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:29

o gruwelijk.. heb ik ook gehad... maar iMac? je moet iig een lijst met je bestanden gaan vinden. dan kijken wat er is gedownload wanneer. windows snap ik indd.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 21:35

Ja ik heb volgens mij alles al verwijdert wat ik gister heb gedownload maar vaak is het natuurlijk zo dat je iets download met de naam Q en dat er nog een bestand bij komt met de naam Z die de reclame veroorzaakt maar als je dat niet weet is het bestand moeilijk te vinden.. :\

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:36

In safari moet je de addins even na lopen, en dan disablen.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:36

Downlite Malware . Omdat je zelf aangeeeft wel eens wat te downloaden denk ik dat dit m is Lovey.

Oplossing: op deze pagina

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 23:13

Hobbyhorse schreef:
Downlite Malware . Omdat je zelf aangeeeft wel eens wat te downloaden denk ik dat dit m is Lovey.

Oplossing: op deze pagina

_/-\o_ _/-\o_

Super! Dankjewel!