Chrome browser niet te downloaden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Chrome browser niet te downloaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 08:57

Hallo,

Gister kon ik opeens geen filmpjes meer kijken ivm een probleem van Flash.. Ik las op google dat je even je Google Chrome browser moest verwijderen en opnieuw downloaden. Zo gezegd, zo gedaan. Ik via Internet Explorer de nieuwe Chrome proberen te downloaden, lukt dit niet :\ Als ik op de knop Downloaden klik gebeurt er gewoon niks.. Alle andere knoppen reageert mijn computer wel op. Wie o wie helpt mij naar een manier waarin dit wel lukt? Ik word gek van Internet Explorer! Kan weinig websites openen of ik zie maar de helft..

Alvast bedankt!

Quad

Re: Chrome browser niet te downloaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:01

Scan je computer eerst op mogelijke adware / spyware : www.malwarebytes.org (full scan) en download en installeer ook even Adwcleaner.

Malwarebytes kan een uur in beslag nemen, Adwcleaner enkele minuten.

Nb, Adwcleaner vereist sowieso herstart dus gebruik deze na Malwarebytes.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 10:07

Bedankt! Bij het downloaden van malwarebytes komt er dit te staan: "Kan een bestand in de tijdelijke map niet uitvoeren. Setup wordt afgesloten. Fout 5: Toegang geweigerd" :\

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:09

Bestand opslaan, map openen en het bestand uitvoeren als Administrator (rechter muisknop). Wellicht is dat ook het probleem, je de rechten niet (voldoende) hebt. Gaat het om je eigen pc of die van werk / school?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 10:23

Ja zo lukt het wel dankje! Hoe kan dat dan dat ik die rechten niet meer zou hebben? Is mijn eigen laptop en heb ook maar 1 gebruiker.. Is er ook zo'n manier om google chrome te downloaden? Helaas komt het bij die download nooit tot een download optie, de knop lijkt gewoon geen link te bevatten..

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:37

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 11:02

En ook dat lukt niet helaas.. Probeerde een printscreen te uploaden maar ook de knoppen upload van tinypic en photobucket doen het niet bij internet explorer. :\
Er staat op de website ook alleen dit:

een kop met: Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen
Meer hulp nodig?
Geef alle ondersteuningspagina's voor veiligheid, privacy en accounts weer.
Stel een vraag in de communityforums.

Ik denk dat hier op deze pagina ook het een en ander mist wat ik nodig zou hebben om het beheer aan te passen..

In ieder geval alvast voor je hulp!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:05

Ligt het niet aan Internet Explorer? Zou eens firefox proberen. Misschien lukt het daar wel mee.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:06

Mijn vriendin, computernerd, zegt dat het mogelijk ook een virus kan zijn.
Dus doe een scan met je normale virusscanner en misschien kan die hem eraf krijgen.

Ze kan vanaf hier niet heel veel meer doen omdat ze zou moeten zien op de computer wat het precieze probleem is.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:15

Probeer ipv tinypic eens imgur.com.

En dit is wat er staat:

Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen

Open Instellingen voor Gebruikersaccountbeheer door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm. Typ gebruikersaccountbeheer in het zoekvak en klik vervolgens op Instellingen voor Gebruikersaccountbeheer wijzigen.

Ga op een van de volgende manieren te werk:

Als u Gebruikersaccountbeheer wilt uitschakelen, verplaatst u de schuifregelaar naar Nooit waarschuwen en klikt u op OK. Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging. U moet de computer opnieuw opstarten voordat Gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld.

Als u Gebruikersaccountbeheer wilt inschakelen, verplaatst u de schuifregelaar om te kiezen wanneer u een melding wilt ontvangen en klikt u op OK. Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 19:22

Bedankt! Ik heb ondertussen het bovenste gedaan Quad, Gebruiksinstelling 1 streepje omlaag. Nog geen verschil en Internet Explore liep steeds meer vast. Heb een kennis die verstand heeft van computers een berichtje gestuurd en die heeft mij een link van Chrome Install gestuurd, zo heb ik Chrome weer kunnen downloaden. Nu kan ik weer normaal internetten alleen is denk nog niet opgelost. Er is ook iets niet goed met mijn Flash en als ik wil installeren doet hij niks als ik op uitvoeren klik. Hij vreest einde van mijn Windows install dus misschien maar even nieuwe windows erop zetten en checken op eventuele virussen nog. Bedankt voor de hulp! Firefox kon ik btw ook niet downloaden!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:25

Samenvatting: Gebruik nooit Internet Explorer :+

Haha, nee maar wel hele vage klachten zeg. Om zeker te zijn van je zaak zou ik inderdaad ook een nieuwe Windows installatie doen. Is je computer weer helemaal vers en schoon. Als je het nog niet had kan je dan meteen voor de nieuwste Windows 8 gaan. :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 19:32

Haha nee was ook niet van plan om IE te gebruiken, maar moet wel om Chrome weer te downloaden :+
Oh nee alsjeblieft geen Windows 8! Wat een drama! Mijn zusje heeft 8 op haar laptop, en ik snap er niks van. :\

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:51

Oh haha, ik vond het er wel leuk uit zien op m'n vaders laptop. Maar ik gebruik ook nog gewoon Windows 7 :)