Ten tweede; hi, ik ben een erg geirriteerd iemand door het ontzettend langzame internet van UPC.
Al een aardige tijd geleden kregen wij thuis internet van UPC, en in het begin totaal geen problemen mee gehad. Tot - ik denk - een maand of twee terug dat het internet soms opeens erg langzaam was. Even naar beneden lopen om de stekker van de router er in en er uit te halen, even 5 minuutjes wachten en het probleem was weer opgelost. De laatste tijd gebeurt dit helaas veel vaker, en vandaag heb ik zelfs de gehele avond (9 tot 11.30, en dan maar hopen dat 'ie het ook nog blijft doen voor langer dan 5min) en een deel van de middag zonder internet gezeten. Mijn wifi geeft aan dat ik gewoon goed internet & signaal hier van heb, maar na 10 minuten het laden van een pagina krijg ik niks meer dan een foutmelding. Mijn telefoon kan nogeneens verbinding maken met het internet. Dit was zo beneden - dichtbij de router, en boven op mijn kamer, wat ook niet gek ver weg van de router is.
Ik erger me hier onderhand de pest aan, want door een klein internet abbonement op m'n telefoon zet ik altijd het liefst m'n 3G uit, en ben ik nu dus eigenlijk de hele avond onbereikbaar geweest, en stel dat ik nog (school)werk had moeten doen vandaag was ik dus mooi screwed geweest, aangezien alle schooldocumenten die ik nodig zou kunnen hebben op het internet staan. (Het gezeur van 'had je het maar op moeten slaan' heb ik nu niks aan en hoef ik ook niet te horen)
Ik heb meerdere keren aan m'n vader gevraagd of hij er wat aan kan doen of er misschien uberhaupt moeite voor wil doen om er na te kijken, maar hij zegt dat dit toch geen nut heeft en dat als er gemaild wordt naar UPC ze het toch niet lezen.
Het lijkt me haast onmogelijk dat heel Nederland hier met dit probleem zit, aangezien onze gehele buurt aan de wifi-namen aan UPC zit, maar heeft iemand anders dit probleem ook, of misschien een oplossing hiervoor?
Gr, Aniek

)

Internet met de kabel doet het prima, maar wifi valt dagelijks uit, soms uren lang valt ie met de minuut uit.