ideaal? armbandtelefoon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

ideaal? armbandtelefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 23:38

ja, dit kwam ik net tegen. een telefoon die een armband is. Mij leek het wel wat voor op het paard met rijden. heeft iemand hier ervaring mee of kent het? hoe gaat dat met regen? wordt het heel warm ( sommige telefoons worden heel warm ) etc.
http://www.everbuying.com/product201756.html
deze heeft een 4,7 vast niet zo goed dus haha.

MamaMiesje

Re: ideaal? armbandtelefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:40

Whoehaha flashback:
Afbeelding
:')

(okey, ik ben oud _O- )

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 23:42

MamaMiesje schreef:
Whoehaha flashback:
[ Afbeelding ]
:')

(okey, ik ben oud _O- )

:+ dat ken ik ook nog wel :=

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:53

Ik moest denken aan Totally Spy's. Incl. Deuntje plus een kalende grijze man die verteld wie jou probeerd te bellen.. wahahaahahaa

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 00:21

Wat verwacht je hiervan?
Ten eerste kan je er geen mobiele data mee gebruiken, althans geen 3G. Ten tweede is het scherm resistief en ten derde de accu capaciteit is praktisch nul. Beter spaar je even door en haal je een fatsoenlijke smartwatch want dat is dit eigenlijk, maar dan met gsm functies erop. Er draait waarschijnlijk ook geen Android hier op dus qua apps hoef je het niet voor te doen.

Beter alternatief is een hoesje voor op je arm waar je je telefoon in kan leggen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 00:27

Ken iemand die had zo'n smart watch, kon hij in principe niet heel veel mee. Bellen of sms'en kon absoluut niet, hij kon wat tweets, nieuwe berichten en nieuws lezen en volgens mij hield het daar een beetje op.
Beetje het idee van meldingen om je arm zodat je niks mist

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 12:13

Quad schreef:
Wat verwacht je hiervan?
Ten eerste kan je er geen mobiele data mee gebruiken, althans geen 3G. Ten tweede is het scherm resistief en ten derde de accu capaciteit is praktisch nul. Beter spaar je even door en haal je een fatsoenlijke smartwatch want dat is dit eigenlijk, maar dan met gsm functies erop. Er draait waarschijnlijk ook geen Android hier op dus qua apps hoef je het niet voor te doen.

Beter alternatief is een hoesje voor op je arm waar je je telefoon in kan leggen.

om hem om de toen met rijden zodat ik kan bellen en doen als er iets is. heb nu ook al geen 3g oid op mijn gewone telefoon. resistief? wat is dat? :o dat hoesje heb ik maar dan kan je er al helemaal niets mee en veel te groot voro me arm

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:22

Vind het maar helemaal niks.

Je moet niet gaan telefoneren of wat dan ook als je aan het paardrijden ben maar gewoon je hoofd erbij houden en genieten van je paard en de omgeving.

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:41

@ragollcat ; TS bedoelt het neem ik aan ook meer voor noodgevallen, als je valt ofzo ;)

Geen ervaring mee TS, sorry.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:44

Dan kan je gewoon een gsm bij je dragen in een bodywarmer ofzo.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:53

Een 4.7 uit 5 sterren toch?

Ik heb er geen ervaring mee. Maar zoiets lijkt me wel erg handig. Al zou ik dan wel door sparen voor iets van betere kwaliteit. Want je wilt natuurlijk niet dat de batterij halverwege de rit leeg is. Wel is het zonde als je valt en het zo'n duurdere kapot valt.
In noodgevallen is dit zeker een handige oplossing en het is makkelijker als het meenemen van een complete mobiel.

Misschien kun je je mobiel ook wel aan je arm vastmaken met zo'n speciale band? Wel een die je aan de bovenkant ook dicht kunt doen want anders valt je mobiel eruit natuurlijk. Geen idee of dit goed blijft zitten maar lijkt me goedkoper als dit.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:11

Haha een 4.7 is in dit geval heel goed juist!

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar met een buitenrit zou je ook oortjes in kunnen doen alvast en als je iemand moet bellen, dan bel je direct handsfree.

Of een bluetooth handsfree oortje?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 13:13

Lins_Vetra schreef:
Haha een 4.7 is in dit geval heel goed juist!

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar met een buitenrit zou je ook oortjes in kunnen doen alvast en als je iemand moet bellen, dan bel je direct handsfree.

Of een bluetooth handsfree oortje?

:') :o
ik wil niet bellen op het paard hoor,, maar stel ik lig ergens... ik er vooral mee met in de zomer, in mijn rijbroekzak past geen mobiel. en bodywarmer is te warm :+ heb ook ergens een beentasje gezien datlijkt me ook wel fijn.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:34

Ragdollcat schreef:
Dan kan je gewoon een gsm bij je dragen in een bodywarmer ofzo.

ja want iedereen draagt een bodywarmer ?
ik vind het wel een handig idee, zo een armband telefoon, ik draag namelijk als het ook maar even kan geen jas, en ene bodywarmer heb ik niet eens, vind ik ondingen.
dus dan blijft broekzak, in je bh proppen, of een band om je arm over, of idd iets als een beentasje, maar als je een dergelijk armband telefoontje hebt waar je in ieder geval een belletje mee kan doen op het moment dat je ergens in de kreukels ligt,
maar goed, ik heb er verder geen ervaring mee :n dus heb ook gene idee of er uberheupt een beetje normaal mee te bellen is, ik gok dat ik zelf al snel voor een beentasje oid ga...heb namelijk ook een gruwelijke hekel aan heuptasjes etc

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:36

Je hebt ook van die banden die je om je bovenarm kan doen en daar je mobiel in kan doen. Zie ik hardlopers veel mee