Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) Quad schreef:Wat verwacht je hiervan?
Ten eerste kan je er geen mobiele data mee gebruiken, althans geen 3G. Ten tweede is het scherm resistief en ten derde de accu capaciteit is praktisch nul. Beter spaar je even door en haal je een fatsoenlijke smartwatch want dat is dit eigenlijk, maar dan met gsm functies erop. Er draait waarschijnlijk ook geen Android hier op dus qua apps hoef je het niet voor te doen.
Beter alternatief is een hoesje voor op je arm waar je je telefoon in kan leggen.
dat hoesje heb ik maar dan kan je er al helemaal niets mee en veel te groot voro me arm Lins_Vetra schreef:Haha een 4.7 is in dit geval heel goed juist!
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar met een buitenrit zou je ook oortjes in kunnen doen alvast en als je iemand moet bellen, dan bel je direct handsfree.
Of een bluetooth handsfree oortje?
heb ook ergens een beentasje gezien datlijkt me ook wel fijn. Ragdollcat schreef:Dan kan je gewoon een gsm bij je dragen in een bodywarmer ofzo.
dus heb ook gene idee of er uberheupt een beetje normaal mee te bellen is, ik gok dat ik zelf al snel voor een beentasje oid ga...heb namelijk ook een gruwelijke hekel aan heuptasjes etc