Wauw, trots op mezelf! #mobielkapot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bakvis

Wauw, trots op mezelf! #mobielkapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 11:36

Yeah! heb het weer voor mekaar gekregen, vanmorgen in alle stres van de proefwerkweek weer mijn mobiel laten vallen, dit gebeurt vrij vaak :+ maar nu ging mn beschermcase er ook vanaf, pak ik hem op is ie uitgevallen. Maar toen ik hem weer opstarten kreeg ik een wit scherm, over ongeveer het hele beeldscherm en 1 cm aan de kant is nog normaal. Alles werkt nog, het geluid, de toetsen ( kan net 3 6 en 9 aantikken) maar de rest van het scherm blijft wit... Moet ik hiermee naar de winkel of kan ik het zelf met de gouden tip oplossen?

_Celess

Re: Wauw, trots op mezelf! #mobielkapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 11:39

Dit heb ik ook gehad, maar dan met de helft van mijn scherm. Ik vrees dat het ook voor jou tijd wordt om er een nieuw scherm in te laten zetten, dit heb ik wel moeten doen

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 11:45

_Celess schreef:
Dit heb ik ook gehad, maar dan met de helft van mijn scherm. Ik vrees dat het ook voor jou tijd wordt om er een nieuw scherm in te laten zetten, dit heb ik wel moeten doen

Tsjaa. dan wordt het toch echt een nieuwe mobiel, ik heb nu een jaar samsung galaxy mini 2 heb je enig idee hoeveel vervangen kost?

_Celess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 11:47

heey die heb ik ook :+

ik heb er toen volgens mij 35 euro ofzoiets moeten betalen

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 12:00

_Celess schreef:
heey die heb ik ook :+

ik heb er toen volgens mij 35 euro ofzoiets moeten betalen

Echt een irritant klein rot ding he :Y)

35 euro valt wel mee, maar heel het zilver is af aan het bladderen en ik denk dat het tijd is voor een nieuwe !

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:10

Je touchscreen is defect, hier kan je helaas niets anders mee dan vervangen. Het kan vervangen worden, hiervan worden geen volledige frontjes geleverd maar enkel in dit geval de digitizer, maar ik denk gezien de leeftijd van het toestel en de prijzen van de digitizer dat het wel iets meer dan €35,- gaat kosten.