wifi doet het niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilovesil

wifi doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 22:51

Beste mede bokkers,
ik heb dit al in het jeugdhonk gezet maar ik denk dat het hier beter past.
2 dagen geleden ging ziggo aan de wifi "werken" om dit te verbeteren, helaas is er niet veel verbeterd bij mij, de wifi deed het toen erg slecht of deed het gewoon niet.
vandaag, 2 dagen later, doet mijn wifi het nog steeds erg slecht of gewoon niet, maar het gekke hiervan is is dat mijn vader en broer WEL goede verbinding hebben.
heeft iemand hier ervaring mee en advies voor mij? want als dit nog een tijdje doorgaat is dat niet zo heel prettig :(
xx ilovesil

kesha1

Re: wifi doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:52

Contact opnemen met ziggo

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 22:54

kesha1 schreef:
Contact opnemen met ziggo

Jaa ook al aan gedacht alleen steeds als ze het oplossen doet hij het weer niet.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:57

Als de wifi-verbinding bij je broer en vader wel goed is ligt het duidelijk niet aan de verbinding. Waarmee probeer je verbinding te maken? Laptop? Smartphone? Tablet?

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 23:01

Saskiaatje schreef:
Als de wifi-verbinding bij je broer en vader wel goed is ligt het duidelijk niet aan de verbinding. Waarmee probeer je verbinding te maken? Laptop? Smartphone? Tablet?

smartphone, maar ik heb geen zin om weer een nieuwe kopen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:04

Dan ligt het aan je smartphone. 'Geen zin om een nieuwe te kopen' gaat je probleem niet oplossen.
Wat verwacht je dan van dit topic? Heb je al gekeken of er een update beschikbaar is voor je telefoon? Heb je je telefoon al eens een harde reset gegeven?

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 23:07

Saskiaatje schreef:
Dan ligt het aan je smartphone. 'Geen zin om een nieuwe te kopen' gaat je probleem niet oplossen.
Wat verwacht je dan van dit topic? Heb je al gekeken of er een update beschikbaar is voor je telefoon? Heb je je telefoon al eens een harde reset gegeven?

ja dan moet ik ff kijken waar mijn reset dingetje is. dankjewel nog niet eerder aan gedacht

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:30

Ziggo gaat niets aan je wifi kunnen doen want wifi is nou eenmaal "niet gegarandeerd".

Wat is precies het probleem? Kan je telefoon het wifikanaal niet vinden? Kun je geen verbinding maken? Is je verbinding niet stabiel?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:31

ziggo heeft storing tv telefoon en internet gehad tot half 10 ( hoopden ze... ) hier misschien bij jou ook? en inderdaad ziggo is waaaaaaaaaaaaardeloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:37

Heb je dat wifinetwerk al "verwijderd" van je telefoon en vervolgens opnieuw verbinding proberen te maken? Dus dat je ook het wachtwoord opnieuw moet invoeren?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:04

ilovesil schreef:
Saskiaatje schreef:

ja dan moet ik ff kijken waar mijn reset dingetje is. dankjewel nog niet eerder aan gedacht

Welk reset dingetje? Wat voor telefoon? Wat voor afstand, wat werkt precies niet? Kan je speedtest.net app downloaden en een test doen en screenshot van het resultaat hier plaatsen?

Kortom, er is zo weinig informatie, hier kan ik zelfs niets mee.

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 14:50

probleem eindelijk opgelost.
smartphone een paar keer gereset en de wifi ook en nu hopen dat hij het blijft doen...
dankjulliewel!