Even een vraagje... Ik heb sinds een tijdje een mijnalbum account. Hiermee had ik foto's ge-upload voor bokt. Nu haalde ik vandaag de fotos weer tevoorschijn omdat ik in een verveelmomentje ook mijn profiel maar eens ging invullen. Maar bij de eerste foto die ik tegenkwam stond 1240 x bekeken.. Uhh ok.. Ik dacht dat mijn album op mijnalbum op prive stond? Toch niet zo prive? Ik vroeg me even af of het wellicht bokkers waren die ze hadden bekeken. Kan (en mag) natuurlijk. Maar je zet ze in een topic met de [img] tag, lijkt me niet dat dat het dus is? Wie weet het antwoord?
Edit, typo
Laatst bijgewerkt door PenP2014 op 30-06-14 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vermoed als je ze upload op bokt, ze dan via bokt op google terecht kunnen komen waardoor men ze kan bekijken.
PenP2014
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-14 14:12
aha, dat klinkt logisch idd...!
Laatst bijgewerkt door PenP2014 op 30-06-14 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Apple
Geplaatst: 30-06-14 14:14
Als je foto's in een topic zet met een [img] tag dan telt dat nog steeds door bij MijnAlbum. Het kan dus best zo zijn dat als jij foto's op Bokt zet dat deze inderdaad 1240 keer bekeken zijn (de teller van hoe vaak je topic op Bokt is bekeken, dat zijn dus zowel de mensen die je foto's bekijken als jijzelf die even kijkt of het topic goed staat, hoe de nieuwe reacties zijn etc.etc..).
Firefly4
Geplaatst: 30-06-14 14:15
ook met de [img] tak worden ze bekeken elke keer als het betreffende topic open gaat, telt die weer bij
Ik zie dat je ook foto's in je profiel hebt staan. Ik weet niet of je die via MijnAlbum hebt neergezet? Dat telt ook aan.
PenP2014
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-14 14:17
Ah ok Apple, dat kan natuurlijk ook. Ik kon me al niet voorstellen dat er 1240 keer was ingelogd op mijnalbum Maar idd kan het natuurlijk ook dat mijnalbum dat zelf bij houdt.
Het grote mysterie is al opgelost. De fotos die ik wel had geupload maar nooit heb geplaatst zijn 0 x bekeken, dus toch via bokt en/of google. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken