Lounge/tuinsetje voor klein balkon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moos99

Lounge/tuinsetje voor klein balkon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 10:40

Hai Bokkers!
Ik hoop dat iemand misschien een idee heeft voor ons kleine balkonnetje. Ik heb even geen meetlint hier liggen, maar als ik moest gokken (waar ik slecht in ben :+ ) is het balkon nog geen twee vierkante meter. Dan heb je nog de deur die naar buiten open gaat aan de rechter zijde, en aan de linker zeide een stomme regenpijp die een beetje uitsteekt waar je dus geen hoekmeubel meer kan plaatsen. We willen heel graag een lounge setje. Heeft iemand alvast ideeen? Misschien mensen die ook een klein balkon hebben en toch ergens een leuke (betaalbare) lounge set hebben gevonden.

Ik hoor het graag :D

knollentuin

Re: Lounge/tuinsetje voor klein balkon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:43

2 vierkante meter is 1x 1..dan kan dus alleen je deur open. Wat zijn je afmetingen precies?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:46

knollentuin schreef:
2 vierkante meter is 1x 1..dan kan dus alleen je deur open. Wat zijn je afmetingen precies?

1x2 ;) 1x1 is 1 vierkante meter.

kan je diet wat knutselen van pallets/stijgerhout? dan kan je de maten aanpassen aan je balkon, zodat het zeker weten past en je ook geen ruimte verspilt. zitkussens zijn met wat handigheid ook goed zelf te maken ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:50

Heb je iemand die een beetje handig is met een zaag en boormachine? Want dan kun je het echt passend maken. Heel ingewikkeld hoeft het niet te zijn om zoiets in elkaar te zetten, en dan kun je om de regenpijp heen werken.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 10:51

Rintah schreef:
knollentuin schreef:

1x2 ;) 1x1 is 1 vierkante meter.

kan je diet wat knutselen van pallets/stijgerhout? dan kan je de maten aanpassen aan je balkon, zodat het zeker weten past en je ook geen ruimte verspilt. zitkussens zijn met wat handigheid ook goed zelf te maken ;)

Ik bedoel dat mijn balkon hoogstens 2 meter bij 2 meter is :o
Stijgerhout is een leuke tip! Ben zelf alleen totaal niet handig hier in. Ik ken wel iemand dit dit ook zelf heeft gemaakt ik zou het eens kunnen vragen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:51

Een opklaptafeltje die aan de leuning hangt.Dan heb je meer ruimte voor een lounge set.En als je zit tafel omlaag.Alleen als je iets moet halen in huis moeten alles weer van tafel.Ook niet handig.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:03

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:51