Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zou hem echt niet kunnen missen, maar zorg wel voor genoeg gb
Ess_Ramona schreef:amandananana schreef:Ik heb een iPad mini, niet de allernieuwste maar die daarvoor. Kostte 250 euro en ik ben er echt mee getrouwd.
En wij mochten niet eens op het feestje komen?
Ik zou als ik jou was even een eisen lijstje maken, en dan kijken welke daar het beste uit komt.
jesuisRooos schreef:De kleine versie van de Samsung tablet! Mn vader had een ipad en mn moeder een Samsung dus toen mn vriend er 1 ging kopen kon hij mooi vergelijken. De Samsung heeft een Veel mooier scherm, veel scherper en betere kleuren en als je er evt bestanden op wilt zetten of af wilt halen is de Samsung makkelijker. (Mijn ervaring)
De kleine versie is eigenlijk precies zoals de normale maar dan wat compacter qua formaat.
furious schreef:jesuisRooos schreef:De kleine versie van de Samsung tablet! Mn vader had een ipad en mn moeder een Samsung dus toen mn vriend er 1 ging kopen kon hij mooi vergelijken. De Samsung heeft een Veel mooier scherm, veel scherper en betere kleuren en als je er evt bestanden op wilt zetten of af wilt halen is de Samsung makkelijker. (Mijn ervaring)
De kleine versie is eigenlijk precies zoals de normale maar dan wat compacter qua formaat.
Hoe heet die samsung? zie er zoveel van staan op internet.