Ervaringen Riva scooter?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kriistellx

Ervaringen Riva scooter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 21:10

Hoi bokkers,

Aangezien ik bijna mijn scooterrijbewijs heb wordt het natuurlijk ook tijd om voor een scooter te kijken. Een Vespa zou natuurlijk heel leuk zijn, alleen dat vindt de portemonnee van mijn ouders niet zo leuk, dus ben ik gaan kijken naar wat goedkopere merken. Ik kwam het merk Riva tegen, waarvan de scooters sprekend op die van Vespa lijken. Nu vroeg ik me af of dit een goede scooter is.

Dus deel jouw ervaring(en) met een Riva scooter!
Alvast bedankt! :)

kriistellx

Re: Ervaringen Riva scooter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 18:28

Iemand? :o

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 18:39

Een aantal vriendinnen hadden scooters van dit merk. Een grote roestbende na een half jaar. Bij alle scooters waren de schroeven aan het roesten en motorisch zaten ze ook al niet sterk in mekaar. Bijna allemaal een keer een vastloper gehad binnen 3 maanden na aankoop.

Ik zou het niet doen. Heb echt slechte ervaringen die ik gelukkig alleen bij hun heb gezien en ben blij dat het niet uit mijn portemonnee kwam (al die reparaties).

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 18:47

ilaan schreef:
Een aantal vriendinnen hadden scooters van dit merk. Een grote roestbende na een half jaar. Bij alle scooters waren de schroeven aan het roesten en motorisch zaten ze ook al niet sterk in mekaar. Bijna allemaal een keer een vastloper gehad binnen 3 maanden na aankoop.

Ik zou het niet doen. Heb echt slechte ervaringen die ik gelukkig alleen bij hun heb gezien en ben blij dat het niet uit mijn portemonnee kwam (al die reparaties).

Bedankt! Ik lees idd veel negatieve verhalen over zulk soort scooters, maar slechts een paar positieve. Ik denk dat ik dan beter nog even kan sparen en voor een 2e hands vespa kan gaan.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:19

Dat denk ik ook. Ik denk dat je daar veel langer plezier van zult hebben :)